Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2016

ΝΙΚΟΣ ΦΙΛΗΣ: ΝΕΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

Νέο θεσμικό πλαίσιο για την ειδική αγωγή προανήγγειλε ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης, απαντώντας στη Βουλή σε σχετική ερώτηση του βουλευτή του ΚΚΕ Γιάννη Λαμπρούλη. Όπως είπε ο υπουργός Παιδείας, «περνάμε στον θεσμό της συνεκπαίδευσης και της συμπερίληψης» χωρίς αυτό να προδικάζει τη μελλοντική κατάργηση όλων των ειδικών σχολείων.
Ο κ. Φίλης τόνισε ότι φέτος στην ειδική αγωγή προσλήφθηκαν 4.017 αναπληρωτές και ωρομίσθιοι έναντι 2.663 πέρυσι, ενώ διατέθηκαν 2.605 πιστώσεις ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού και ειδικού βοηθητικού προσωπικού, για τις δομές της ειδικής αγωγής και τα προγράμματα παράλληλης στήριξης και των σχολικών νοσηλευτών στα γενικά σχολεία.
«Δεν μπορεί να δημιουργούνται σχολείο - γκέτο», είπε ο κ. Φίλης σημειώνοντας ότι «εμείς με βάση τη σημερινή, σύγχρονη παιδαγωγική αντίληψη σχεδιάζουμε τον θεσμό της συνεκπαίδευσης και της συμπερίληψης των παιδιών της ειδικής μέχρι σήμερα αγωγής σε μεγάλο βαθμό στο τυπικό σχολείο».
«Σήμερα δυστυχώς δημιουργούνται σχολεία ειδικών αναγκών τα οποία αποχωρίζουν τα παιδιά από την υπόλοιπη τυπική εκπαίδευση», υπογράμμισε ο υπουργός Παιδείας και πρόσθεσε ότι «εκατοντάδες παιδιά κάθε χρόνο, με γνωματεύσεις που δίδονται, θεωρούνται ότι δεν μπορούν να πάνε στο τυπικό σχολείο και ότι πρέπει να πάνε σε άλλα σχολεία, να έχουν μια ειδική στήριξη κ.λπ.».
Πηγή:Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ

Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2016

ΕΠΕΙΓΟΝ:ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟ ΣΕΕΠΕΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

Αγαπητοί συνάδελφοι, 
σας ενημερώνουμε ότι την Παρασκευή 12-02-2016 θα πραγματοποιηθούν οι εκλογές του ΕΕΠ-ΕΒΠ για την ανάδειξη του νέου Δ.Σ. του ΣΕΕΠΕΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.

Παρακαλούνται όσοι συνάδελφοι θέλουν να θέσουν υποψηφιότητα να στείλουν ΦΑΧ στο ΚΕΔΔΥ Λάρισας ή να απευθυνθούν τηλεφωνικά στον Πρόεδρο του ΣΕΕΠΕΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ κ. Ζαγοριανό Κωνσταντίνο στο τηλ.6944574910
μέχρι και την Παρασκευή 5-2-2016.

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΦΟΡΕΑ

Αγαπητοί συνάδελφοι/συναδέλφισσες,

τη Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2016, στις 2:30 μμ, θα γίνει στα γραφεία της ΠΟΣΕΕΠΕΑ και του ΣΕΕΠΕΑ Αττικής, Πανεπιστημίου 59, 7ος όροφος, άτυπη συνάντηση μελών του επιστημονικού φορέα της Ομοσπονδίας (ΙΜΕΓΕΕ), προκειμένου να επεξεργαστούμε θέσεις και να ανταλλάξουμε ιδέες και σκέψεις, σχετικά με τη διαμόρφωση επιστημονικών προτάσεων.

Όποιος συνάδελφος επιθυμεί να παραβρεθεί, είναι ευπρόσδεκτος.


Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2016

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΣΤΙΣ 4 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ



Η ΠΟΣΕΕΠΕΑ, συμμετέχει στις αγωνιστικές κινητοποιήσεις της ΑΔΕΔΥ ενάντια στην ψήφιση του αντιλαϊκού νομοσχεδίου για το ασφαλιστικό σύστημα και κηρύσσει 24-ωρη απεργία για την Πέμπτη 4 Φλεβάρη 2016. 

Καλούμε όλους τους συναδέλφους να συμμετέχουν:

στη Γενική Απεργία την Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2016
και στο Απεργιακό Συλλαλητήριο στην Αθήνα, Πλατεία Κλαυθμώνος 11:00 π.μ.
Όλοι και Όλες στα Συλλαλητήρια
που θα διοργανωθούν σε κάθε πόλη της χώρας



Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2016

ΛΟΓΟΤΥΠΟ ΤΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΜΕΛΕΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Με ιδιαίτερη χαρά δημοσιεύουμε το λογότυπο του υπό ίδρυση Επιστημονικού Φορέα της Ομοσπονδίας, με τον τίτλο Ινστιτούτο Μελετών και Ερευνών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης. Το λογότυπο φιλοτέχνησε η συνάδελφος κυρία Μερόπη Κοπανάκη, την οποία ευχαριστούμε θερμά και δημοσίως.


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΣΕΕΠΕΑ ΜΕ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ Π. ΚΑΣΣΙΑΝΟ

Πραγματοποιήθηκαν σήμερα Δευτέρα 1-2-2016, στο Υπουργείο Παιδείας, συναντήσεις εκπροσώπων της ΠΟΣΕΕΠΕΑ και του ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ με τη Διευθύντρια Ειδικής Αγωγής κυρία Θ. Αστέρη και με το Σύμβουλο του Υπουργού επί θεμάτων Ειδικής Αγωγής, κ. Π. Κασσιανό. Στις συναντήσεις παρευρέθηκε και συμμετείχε και ο αιρετός του ΚΥΣΕΕΠ Δ. Παπαευθυμίου. Από πλευράς ΠΟΣΕΕΠΕΑ παρόντες ήταν ο πρόεδρος Σ. Καρπενησιώτης, η γ.γ. Ε. Τραγάκη και ο υπεύθυνος τύπου και δημοσίων σχέσεων Κ. Παπαευαγγέλου, ενώ από το ΣΕΕΠΕΑ Αττικής παρέστη η πρόεδρος Γ. Μπουλμέτη.
Στη συνάντηση με την κυρία Αστέρη συζητήθηκαν τα εξής θέματα:
  • Η πορεία προς την ενταξιακή εκπαίδευση
  • Η ισότιμη αντιμετώπιση του ΕΕΠ και ΕΒΠ, τόσο διοικητικά-θεσμικά όσο και ουσιαστικά, με την παρουσία εκπροσώπων μας στη Δ/νση Ειδικής Αγωγής, την επιμόρφωση  ΕΕΠ/ΕΒΠ, την ίδρυση γραφείου Ειδικής Εκπαίδευσης στο ΙΕΠ, κλπ.
  • Ο έγκαιρος σχεδιασμός για τις προσλήψεις της επόμενης σχολικής χρονιάς, προκειμένου να λειτουργήσουν κανονικά τα σχολεία ΕΑΕ, χωρίς κενά.
  • Η πιθανότητα κατάθεσης νέου νομοσχεδίου για την Ειδική Εκπαίδευση
Από την πλευρά της η κυρία Αστέρη μας ενημέρωσε ότι ως προς τις προσλήψεις της επόμενης σχολικής χρονιάς, έχει ξεκινήσει η διαδικασία, αλλά υπάρχει δυσκολία πληροφόρησης για τα κενά και τις οργανικές θέσεις. Επίσης, μεγάλο πρόβλημα αποτελεί το γεγονός ότι δεν υπάρχει προϋπολογισμός για την Ειδική Αγωγή, παρά μόνο τα προγράμματα ΕΣΠΑ και το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.
Επίσης, περιέγραψε τις προτεραιότητες της Διεύθυνσης που συνοψίζονται στα εξής:
·        Πλήρης απογραφή της Ειδικής Αγωγής
·        Το όραμα της ενταξιακής εκπαίδευσης 
Στη συνάντηση με τον κύριο Κασσιανό, τέθηκαν και συζητήθηκαν εκ νέου οι προτάσεις τροπολογίας της Ομοσπονδίας για την αποσαφήνιση του ρόλου του ΕΒΠ και τη μετονομασία του σε Ειδικό Βοηθητικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό, καθώς και για τη θεσμοθετημένη παρουσία εκπροσώπου ΕΕΠ στη Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής.
Εκφράστηκε, ακόμη, η δυσαρέσκειά μας για τον αποκλεισμό της ΠΟΣΕΕΠΕΑ από την Επιτροπή για την Αναμόρφωση του πλαισίου Μεταθέσεων και Διορισμών. Ωστόσο, ο κύριος Κασσιανός δήλωσε αναρμόδιος και μας παρέπεμψε εκ νέου στο Διευθυντή του γραφείου του Υπουργού και προέδρου της Επιτροπής, κ. Π. Κατσαρό.
Ως προς την επόμενη σχολική χρονιά, ενημερωθήκαμε ότι δεν είναι εφικτό χρονικά να γίνουν προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ. Έτσι, του χρόνου θα πάμε πάλι σε προσλήψεις με πίνακες και μοριοδότηση.
Συζητήθηκαν, επίσης: η ανασυγκρότηση των Υπηρεσιακών Συμβουλίων, η ενιαία οργανωτική δομή Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης και η εξασφάλισης του διακριτού ρόλου του ΕΕΠ και ΕΒΠ.

Η ΠΟΣΕΕΠΕΑ δεσμεύεται να κρατά ενήμερους τους συναδέλφους για όλες τις εξελίξεις που αφορούν το ΕΕΠ και ΕΒΠ, να αγωνίζεται δυναμικά για τα δίκαια συμφέροντα του κλάδου και να είναι ανοικτή σε προτάσεις και επισημάνσεις σχετικά με τα ζητήματα της Ειδικής Εκπαίδευσης.