Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2013

ΣΗΜΕΡΑ Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΑ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ

ΣΗΜΕΡΑ Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ 

Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ




Πραγματοποιείται σήμερα Σάββατο 5 Οκτωβρίου

από τις 12 το μεσημέρι ως αργά το βράδυ 

στον πεζόδρομο 

Πατριάρχου Γρηγορίου του Ε΄ στα Προπύλαια,

στάση Μετρό: Πανεπιστήμιο

Συμμετέχουν:

φορείς και δομές της εκπαίδευσης και της ειδικής αγωγής, εκπρόσωποι γονέων, εκπαιδευτικοί, ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό, ειδικό βοηθητικό προσωπικό και γονείς

Aλληλεπιδρούμε, γιορτάζουμε και αγωνιζόμαστε
 όλοι μαζί με όραμα
μια καλύτερη, δικαιότερη και πιο σύγχρονη
δημόσια εκπαίδευση
για όλα τα παιδιά αυτής της χώρας!

Την εκδήλωση θα πλαισιώνουν: θεματικά  περίπτερα, ενημερωτικές δράσεις, happenings και μουσική βραδιά με γνωστούς καλλιτέχνες.

Καλλιτέχνες:
          Alex K. των Last Drive,            
Echo Tatoo, 
Απαγορευμένο Δάσος
No Man's Land,
Robert Sin and the Sinners, 
Ducky Boyz, 
Fast Truck.

Καλούμε όλους τους ευαίσθητους κοινωνικά πολίτες της Αθήνας στη μεγάλη αυτή εκδήλωση των ανθρώπων της Ειδικής Αγωγής.


Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΑΝ ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΕΠ - ΕΒΠ ΑΤΤΙΚΗΣ

Προσωρινοί Πίνακες Υποψηφίων Αναπληρωτών - Ωρομισθίων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού για το σχολικό έτος 2013-2014


Οι υποψήφιοι που θα διαπιστώσουν λάθη ή παραλείψεις στους πίνακες, ως προς τη μοριοδότηση έτσι όπως την ορίζει η αρ. 117775/Γ6/27-08-2013 εγκύκλιος του Υ.ΠΑΙ.Θ. οφείλουν να υποβάλλουν ένσταση στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Αττικής (προς Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) εντός επτά (7) εργασίμων ημερών και μέχρι 14-10-2013. Οι ενστάσεις πρέπει να είναι σαφείς, τεκμηριωμένες και να συνοδεύονται από τα απαραίτητα δικαιολογητικά, αν κρίνεται απαραίτητο.

ΔΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΕΔΩ


Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2013

ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.


ΟΛΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ 
ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΤΗΣ Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.
 ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ




ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ
ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
(Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α)
Βερανζέρου 14, 5ος όρ. Τ.Κ.10432, Αθήνα,  tel: 6974487408,  e-mail: poseepea@yahoo.gr
                                                               
                                                                      Αθήνα, 3-10-2013

ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΩΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

               Η Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. εκπροσωπεί συνδικαλιστικά σε όλη τη χώρα το Ειδικό Εκπαιδευτικό και το Ειδικό Βοηθητικό προσωπικό ( Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.), που προσφέρει υπηρεσίες σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες η  αναπηρία που φοιτούν στα σχολεία της Γενικής αγωγής   η στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ). Το Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. των διαφόρων ειδικοτήτων εργάζεται σύμφωνα με τον ν. 3699/2008 σε ΣΜΕΑΕ και σε Διαγνωστικές και Υποστηρικτικές υπηρεσίες (Κ.Ε.Δ.Δ.Υ.).
               Οι κλάδοι που το αποτελούν είναι: ΠΕ23-Ψυχολόγων, ΠΕ30-Κοινωνικών Λειτουργών, ΠΕ21 & ΠΕ26-Λογοθεραπευτών, ΠΕ29-Εργοθεραπευτών, ΠΕ28-Φυσικοθεραπευτών, ΠΕ25-Σχολικών Νοσηλευτών, ΠΕ-24-Παιδοψυχιάτρων, ΠΕ-35-Παιδονευρολόγων, ΠΕ22-Επαγγελματικών Συμβούλων, ΠΕ31-Ειδικών στη Νοηματική Γλώσσα, Ειδικών Επαγγελματικού Προσανατολισμού Τυφλών και Ειδικών στις Δεξιότητες Καθημερινής Διαβίωσης και Κινητικότητας Τυφλών, ΠΕ36-Μουσικοθεραπευτών και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό(Ε.Β.Π).  
               Θα θέλαμε να ξεκινήσουμε την παρουσίαση αυτή με αισιόδοξο βλέμμα στο μέλλον της ΕΑΕ στη χώρα μας. Θα το θέλαμε για να μπορούμε να βλέπουμε στα μάτια των μαθητών μας την ελπίδα. Αυτό δυστυχώς δεν είναι δυνατό σήμερα, αλλά έχουμε σκοπό να κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας για να πετύχουμε την αλλαγή των δεδομένων σ αυτό τον τομέα της εκπαίδευσης.
               Δεν είναι δυνατό δυστυχώς να κρύψουμε την σημερινή κατάσταση που περιγράφεται ξεκάθαρα με μία πρόταση που αποτελεί και πολιτική της κυβέρνησης με άλλοθι το μνημόνιο και το δημόσιο χρέος:

«ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ»

               Η χρηματοδότηση της στελέχωσης της ΕΑΕ αποκλειστικά από προγράμματα ΕΣΠΑ, και μάλιστα στα όρια της κοινοτικής νομιμότητας, αφού τα προγράμματα αυτά χρηματοδοτούν μόνο καινοτόμες δράσεις και όχι κάλυψη των πάγιων λειτουργικών αναγκών της εκπαίδευσης, προμηνύει την διάλυση της μετά την διακοπή αυτών των προγραμμάτων.
               Στα πλαίσια αυτά μόνο ως ανέκδοτο μπορεί να εκληφθεί η διακήρυξη της κυβέρνησης και των «σοφών» της Διεύθυνσης ΕΑΕ και του ΙΕΠ για συμπερίληψη η ενσωμάτωση των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες η αναπηρία στην γενική εκαπίδευση. Οι αλλαγές που διαφαίνονται, με την προχειρότητα που δρομολογούνται, θα είναι καταστροφικές για την ΕΑΕ, τις ΣΜΕΑΕ και τα ΚΕΔΔΥ.
               Ήδη σήμερα μετρούμε 1600 περίπου λειτουργικά κενά σε όλες τις ειδικότητες. Πολλές ΣΜΕΑΕ στερούνται ειδικοτήτων όπως Κ/Λ η Ψ/Χ και πολύ περισσότερες Ε/Θ, Λ/Θ, Φ/Θ, Σχ. Νοσηλευτή, κ.ά. Στην πρωτοβάθμια αντιστοιχεί ένας ειδικός για 30-50 μαθητές και στην δευτεροβάθμια ένας για 100-200 μαθητές.
Παράλληλα οποιαδήποτε πολιτική που σκοπεύει να προωθήσει την ενσωμάτωση των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες η αναπηρία, σε «ένα σχολείο για όλους», απαιτεί κατάλληλη προετοιμασία και υποστήριξη του εκπαιδευτικού προσωπικού και των μαθητών. Αυτό δεν είναι δυνατό να επιτευχθεί χωρίς την συμβολή των Εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού. Επίσης απαιτείται κατάλληλη προσαρμογή της κτιριακής υποδομής και ύπαρξη κατάλληλου υποστηρικτικού τεχνολογικού εξοπλισμού, ώστε να εξασφαλίζονται συνθήκες καθολικής προσβασιμότητας στον χώρο και την γνώση.
Επιπρόσθετα η άκριτη, χωρίς προηγούμενη αξιολόγηση και προετοιμασία των σχολικών πλαισίων υποδοχής,, διάθεση τοποθέτησης μαθητών στην γενική εκπαίδευση, θα επιφέρει αρνητικές αντιδράσεις και αδυναμία τελικά ενσωμάτωσης, με καταστροφικά επίσης αποτελέσματα αλλά αυτή τη φορά για τους ίδιους τους μαθητές και τις οικογένειες τους. Πιστεύουμε ότι το υποσύστημα της ΕΑΕ αλλά και οι εκπαιδευτικές δομές γενικής εκπαίδευσης, δικαιούνται και έχουν ανάγκη μια απαραίτητη περίοδο προετοιμασίας και προσαρμογής που θα δώσει και χρόνο για βελτίωση του σχεδιασμού της πολιτικής σ αυτό τον τομέα.
Είναι σημαντικό κατά τη γνώμη μας και όπως κατέδειξε η μέχρι σήμερα εμπειρία να ενισχυθούν τα ΚΕ.Δ.Δ.Υ. με το κατάλληλο προσωπικό και να αυξηθούν σε αριθμό ώστε να είναι πράγματι σε θέση να εκπληρώσουν τον ρόλο τους ως διαγνωστικά κέντρα και υπηρεσίες υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου.
Ιδιαίτερα σήμερα μετά την ψήφιση της διάταξης στον Ν. 4186/2013 για 45 ημέρες προθεσμία για έκδοση γνωμάτευσης θεωρούμε ότι αυτό πρέπει να κατοχυρωθεί με τις ανάλογες ανά ΚΕ.Δ.Δ.Υ. προσλήψεις μόνιμου προσωπικού. Ενδεικτικό της προχειρότητας και της έλλειψης σχεδιασμού με τις οποίες αντιμετωπίζει τα θέματα της ειδικής εκπαίδευσης το Υπουργείο Παιδείας είναι ότι η αρμόδια διεύθυνση ειδικής αγωγής ζητά εκ των υστέρων και αφού έχει ψηφισθεί η σχετική διάταξη στοιχεία για την δυνατότητα των ΚΕ.Δ.Δ.Υ. να ανταποκριθούν στις επιταγές της. Δηλαδή πρώτα νομοθετούμε και μετά ζητούμε να μάθουμε τα ακριβή στοιχεία, για να διαπιστώσουμε αν είναι ρεαλιστικά και πραγματοποιήσιμα όσα ψηφίζουμε!
               Σύμφωνα με το άρθρο 12, παρ.6, του ν.3699/2008 «αντιστοιχεί μια πλήρης διεπιστημονική ομάδα (κοινωνικός λειτουργός-ψυχολόγος-εκπαιδευτικός) ανά 10000 μαθητικού πληθυσμού τουλάχιστον», γεγονός που δείχνει το πνεύμα του νομοθέτη για την κάλυψη των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών ανά περιοχή. Σήμερα, όμως, ενδεικτικά στο Α’ ΚΕΔΔΥ ΑΘΗΝΩΝ, λειτουργούν μόνο 3 πλήρεις διεπιστημονικές ομάδες για 140.000 μαθητικό πληθυσμό, δηλαδή 11 λιγότερες από τις προβλεπόμενες. Για να μην αναφερθούμε στην αδυναμία στελέχωσης έστω και μιας διεπιστημονικής ομάδας στα επαρχιακά ΚΕΔΔΥ. Και αυτά χωρίς να ληφθεί υπόψη η τεράστια έλλειψη σε ειδικότητες όπως των παιδοψυχιάτρων και λογοθεραπευτών, που ορίζονται ως απαραίτητες για τη λειτουργία της πενταμελούς διεπιστημονικής ομάδας σύμφωνα με το ν. 3699/2008 για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση.

ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ

1.            Στελέχωση των ΣΜΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ με μόνιμο προσωπικό ( Εκπαιδευτικούς - ΕΕΠ και ΕΒΠ) όλων των ειδικοτήτων μέσω διαγωνισμού ΑΣΕΠ. Να προβλεφθεί η σχετική διαδικασία με συμπλήρωση του Ν. 3848/2010. Να γίνει ανακατανομή των κενών οργανικών θέσεων ΕΕΠ και ΕΒΠ και ίδρυση νέων οργανικών θέσεων ώστε να καλυφθούν τα τεράστια οργανικά και λειτουργικά κενά, που ανέρχονται συνολικά, σε 1600. Είναι απαραίτητη η προτυποποίηση των οργανισμών των ΣΜΕΑΕ και η πάγια πρόβλεψη των αναγκών σε προσωπικό ανάλογα με τον τύπο των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών η της αναπηρίας των μαθητών της κάθε σχολικής μονάδας,.
2.            Να λήξει άμεσα η ομηρία των αναπληρωτών ΕΕΠ και ΕΒΠ που 8-10 χρόνια καλύπτουν πάγιες ανάγκες και κινδυνεύουν να μην εργασθούν κάθε χρόνο με μια αλλαγή στην εγκύκλιο προσλήψεων. Ιδιαίτερα την τρέχουσα σχολική περίοδο διαπιστώσαμε το πρωτοφανές φαινόμενο να σχεδιάζει το Υ.ΠΑΙ.Θ. να προσλάβει αντ αυτών νέους άνεργους με προγράμματα τύπου Stage (Κοινωφελούς Εργασίας). Προγράμματα που υπάρχουν για να δώσουν μια πρώτη ευκαιρία εισαγωγής στην εργασία άνεργων νέων χωρίς προυπηρεσία και που θα έπρεπε σε τομείς ευαίσθητους όπως είναι η ειδική αγωγή να προυποθέτουν την εποπτεία και καθοδήγηση από έμπειρο προσωπικό, ώστε να διασφαλίζεται η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών.
               3.            Ισότιμη αντιμετώπιση σε όλα τα θέματα όλων των εργαζομένων στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση και ιδιαίτερα όσον αφορά την υπηρεσιακή εξέλιξη και την δυνατότητα κατάληψης θέσεων ευθύνης, την επιστημονική καθοδήγηση και την ουσιαστική αξιολόγηση. Να εκλεγούν άμεσα οι Σχολικοί Σύμβουλοι ΕΕΠ όπως προβλέπει ο Ν. 3699/2008 και να δοθεί η δυνατότητα στο ΕΕΠ να λάβει μέρος στις διαδικασίες εκλογής στελεχών στην εκπαίδευση, μέσω συμπλήρωσης του Ν. 3848/2010. Η σχετική πρόβλεψη στο άρθρο 28 για την ΕΑΕ του Ν. 4186/2013, όπως την επέβαλαν οι γνωστοί «σοφοί» της ΕΑΕ και τα συντεχνιακά συμφέροντα που εξυπηρετούν, είναι δυστυχώς ένα μετέωρο και ανεπαρκές βήμα σ αυτή την κατεύθυνση.
4.            Επιμόρφωση, εισαγωγική και δια βίου σε θέματα και μεθόδους ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης για όλο το προσωπικό. Το ΕΕΠ και ΕΒΠ δεν έχει συμμετάσχει μέχρι σήμερα σε κανένα πρόγραμμα επιμόρφωσης. Θετική στο σημείο αυτό είναι η σχετική πρόβλεψη στον πρόσφατο Ν. 4186/2013,         αλλά μένει να υλοποιηθεί το άμεσο διάστημα με την οργάνωση και πρόσκληση για συμμετοχή σε προγράμματα επιμόρφωσης σε ΤΠΕ και σε ειδικές μεθόδους παρέμβασης.
5.            Αντιμετώπιση των καταστροφικών συνεπειών των προβλέψεων του άρ. 39 του Ν. 4115/2013 με την εφαρμογή κανονιστικού πλαισίου που θα αξιοποιεί την εμπειρία των ΚΕΔΔΥ και θα εμπλέκει όλες τις ειδικότητες ΕΕΠ. Έτσι θα αξιοποιηθεί η δυνατότητα παροχής εξειδικευμένων υπηρεσιών που στοχεύουν στην προσαρμογή του περιβάλλοντος (προσβασιμότητα χώρου και εξοπλισμού), της εκπαιδευτικής μεθοδολογίας και του γνωστικού περιεχομένου στις επιταγές ενός «σχολείου για όλους». Παράλληλα δεν πρέπει να  αποδυναμωθούν οι ήδη υποστελεχωμένες ΣΜΕΑΕ.
               Συμπερασματικά και επειδή η ΕΑΕ δεν πρέπει να είναι αποκομένη από το κοινωνικό γίγνεσθαι, θεωρούμε ιδιαίτερα σημαντική την επένδυση που πρέπει να κάνει η κοινωνία μας στον τομέα αυτό.
               Ας μην ξεχνάμε ότι το να μπορεί μια κοινωνία να αποδέχεται την διαφορετικότητα έμπρακτα και όχι μόνο στα λόγια, γίνεται όταν αυτό θεωρείται δικαίωμα των αδυνάτων, των ανθρώπων με αναπηρία και τους παρέχουμε την  πρόσβαση σε μια αξιοπρεπή εκπαίδευση.
            Είναι λοιπόν κέρδος, όχι μόνο οικονομικό, για μια κοινωνία, αλλά κυρίως είναι κέρδος ηθικό, καθώς με αυτό τον τρόπο πλάθονται συνειδήσεις ανθρώπων που η νοοτροπία τους στέκεται απέναντι στο φασισμό. Ο φασισμός (με αφορμή την περιρρέουσα ατμόσφαιρα) σαν πολιτικό και κοινωνικό φαινόμενο εδράζεται συνήθως σε μια νοοτροπία η οποία στον πυρήνα της έχει τον φόβο που εκφράζεται με μίσος σε οτιδήποτε φαντάζει διαφορετικό. Είναι καλό να αντιμαχόμαστε την καταστροφική του παρουσία αλλά θα ήταν ακόμη καλύτερο και ποιο αποτελεσματικό  το να άρουμε τις προϋποθέσεις που τον γεννάνε και τον γιγαντώνουν.
            Ετσι όταν μπορούμε να αποδεχτούμε την διαφορετικότητα αγωνιζόμενοι για ισότιμη μεταχείριση και αξιοπρεπή εκπαίδευση των ατόμων με αναπηρία (που μπορεί να φαντάζουν διαφορετικοί) δημιουργούμε τις προϋποθέσεις  ύπαρξης ώριμων ανθρώπων και αποδυναμώνουμε  απευθείας την ρίζα του φασισμού την νοοτροπία του φόβου και του μίσους. Αισθανόμαστε έτσι την δύναμη να προσπαθήσουμε για μια κοινωνία όπου κυριαρχούν οι έννοιες της αξιοπρέπειας της δικαιοσύνης και της ασφάλειας.  




ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΕΝ ΟΨΕΙ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΤΗΣ 5 ΟΚΤΩΒΡΗ

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.



               Πραγματοποιήθηκε σήμερα σε αίθουσα που μας παραχώρησε η Ο.Λ.Μ.Ε. συνέντευξη τύπου εν όψει της Μεγάλης Ανοικτής Εκδήλωσης για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση που οργανώνει η Ομοσπονδία μας σε συνεργασία με φορείς της εκπαίδευσης και συλλόγους γονέων.
               Ο πρόεδρος της Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. αναφέρθηκε στους σκοπούς της εκδήλωσης που αποτελεί έναν εναλλακτικό τρόπο ανάδειξης των προβλημάτων της ειδικής αγωγής, διαμαρτυρίας για την συνεχιζόμενη απαξίωση  της από την ελληνική πολιτεία αλλά και ανάδειξης του σημαντικού έργου που πραγματοποιείται από τους Εκπαιδευτικούς, το Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό και το Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό. 
               Τόνισε ιδιαίτερα τα προβλήματα που βιώνουμε οι εργαζόμενοι και οι μαθητές των σχολείων που ως κύρια αιτία έχουν την διακοπή της κρατικής χρηματοδότησης στην ειδική αγωγή και την συνεπακόλουθη καθυστέρηση της στελέχωσης των ειδικών σχολείων και των ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Κυρίως στηλίτευσε την αβελτηρία των  πολιτικά και υπηρεσιακά αρμόδιων του Υ.ΠΑΙ.Θ. να προγραμματίσουν και να υλοποιήσουν έγκαιρα την πολιτική πιστώσεων του υπουργείου που αφορά το ΕΕΠ και ΕΒΠ.
               Παρουσίασε την κατάσταση στα σχολεία και τα ΚΕ.Δ.Δ.Υ. όλης της χώρας που είναι χειρότερη από κάθε άλλη χρονιά αφού τα ειδικά σχολεία ακόμη υπολειτουργούν και στα ΚΕ.Δ.Δ.Υ.    αυξάνονται οι λίστες αναμονής. Άλλωστε τα λειτουργικά κενά σε ΕΕΠ και ΕΒΠ παρουσιάζονται ιδιαίτερα αυξημένα (1600 περίπου).

               Παρουσιάζουμε σε επόμενη ανάρτηση όλο το κείμενο της παρουσίασης  του προέδρου της Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.

Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2013

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ Ε.Β.Π.

ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΟ Ε.Β.Π. ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΝΙΣΧΥΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ (ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑ,ΑΓΩΓΗ ΤΟΥΑΛΕΤΑΣ,ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΙΤΙΣΗΣ,ΕΝΔΥΣΗΣ κ.τ.λ.) ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ (ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΑ ΑΝΗΚΟΥΝ),ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΝΘΑΡΡΥΝΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΟ ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.
Η ΑΓΩΓΗ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΑΥΤΟΝΟΜΗΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΚΑΙ Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΗΚΤΑ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΡΙΘΜΟ Ε.Β.Π. ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΦΑΣΜΑ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΜΕΝΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ.
ΩΣΤΟΣΟ ΤΟ ΑΡΜΟΔΙΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΠΑΞΙΩΝΕΙ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΩΝ Ε.Β.Π. ΚΑΙ ΚΑΤ'ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ.

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΣΤΕ

1. ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΗ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΗ ΠΙΝΑΚΑ ΜΟΝΙΜΩΝ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ(ΕΔΩ ΚΑΙ 9 ΕΤΗ) ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ Ε.Β.Π. ΣΤΙΣ Σ.Μ.Ε.Α.Ε., ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΜΗ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΤΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΠΑΓΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΕΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ.

2. ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2013/2014 (ΔΙΑΝΥΟΥΜΕ ΗΔΗ ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟ) ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΗ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΚΟΝΔΥΛΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ (ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ) ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΣΠΑΤΑΛΩΝΤΑΙ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΣΕ ΜΗ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ

3. ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΟΙΝΟΤΙΚΩΝ ΚΟΝΔΥΛΙΩΝ ΕΣΠΑ ΓΙΑ ΚΑΛΥΨΗ ΜΙΣΘΟΔΟΤΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΜΕΣΩ ΟΑΕΔ (ΠΕΝΤΑΜΗΝΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΜΕ 490 ΕΥΡΩ ΜΙΣΘΟ) ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ,ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ ΓΙΑ ΠΑΤΑΞΗ ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΡΙΧΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟΝ ΚΑΙΑΔΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΗΔΗ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΥΣΦΟΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ

1. ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ, Η ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΜΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΗ.

2. ΑΜΕΣΟ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΕΠΑΡΚΟΥΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΦΑΣΜΑ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ ΣΤΙΣ Σ.Μ.Ε.Α.Ε. 

3. ΑΜΕΣΗ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΗ ΕΝΙΑΙΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΜΟΝΙΜΩΝ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ Ε.Ε.Π. ΚΑΙ Ε.Β.Π. ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΟΣΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΕΧΟΥΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ 24ΜΗΝΟ/30ΜΗΝΟ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΝΑ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΕΞ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΑΥΤΟΔΙΚΑΙΑ ΩΣ ΜΟΝΙΜΟΙ

Την Παρασκευή 4 Οκτώβρη το 5ο Διοικητικό Συμβούλιο της Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.

Την Παρασκευή 4 Οκτώβρη το 5ο Διοικητικό Συμβούλιο της Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.
    
  Tην Παρασκευή 04-10-2013 στις 18:00 θα γίνει το επόμενο ΔΣ της ΠΟΣΕΕΠΕΑ έτσι ώστε να συνδυαστεί και με την εκδήλωση στις 05-10-2013. Η συνεδρίαση θα γίνει στο γραφείο της οδού Βερανζέρου και θα είναι ανοιχτή σε όποιον θέλει να συμμετέχει πέραν των μελών του ΔΣ. Παρακαλούνται οι συνάδελφοι που επιθυμούν να παρέμβουν μέσω τηλεδιάσκεψης να το δηλώσουν μέσω του e-mail  της Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.ΕΑ.

Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013

Συγκρoτήθηκε το Περιφερειακό Υπηρεσιακό Συµβούλιο Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) Αττικής

Συγκρoτήθηκε το Περιφερειακό Υπηρεσιακό Συµβούλιο Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) Αττικής

Συγκροτήθηκε τελικά το Π.Υ.Σ.Ε.ΕΠ. Αττικής και αναμένεται η κύρωση των προσωρινών Πινάκων Κατάταξης Αναπληρωτών ΕΕΠ και ΕΒΠ στο συμβούλιο που πρόκειται κατά πάσα πιθανότητα να πραγματοποιηθεί την προσεχή Πέμπτη 3 Οκτώβρη.
Πρόεδρος του Συμβουλίου ορίστηκε ο κ.Ζαφειρακίδης,∆ιευθυντής Β/θµιας Εκπ/σης Γ΄ Αθήνας, ενώ τα υπόλοιπα μέλη παραμένουν τα ίδια με την προηγούμενη σύνθεση.
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΔΩ

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΣΤ. ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΩΤΗ ΣΤΟΝ ΣΚΑΙ

 ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ΣΚΑΙ

               Την τελευταία εβδομάδα της πορείας προς την μεγάλη αγωνιστική εκδήλωση της Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. για την ειδική αγωγή και εκπαίδευση και εν μέσω των μεγάλων προβλημάτων που αντιμετωπίζουν τα σχολεία μας και οι μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες η/και αναπηρία, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας μας μίλησε στο ραδιόφωνο του SKAI και στην εκπομπή της Χρ. Βίδου Ζωή.gr.
               Ο Στ. Καρπενησιώτης αναφέρθηκε στα προβλήματα της υποχρηματοδότησης που προκαλεί την υποστελέχωση των δομών ειδικής αγωγής. Χαρακτηριστικά ανέφερε ότι δεν διατίθεται φέτος ούτε μία πίστωση από τον κρατικό προυπολογισμό για την ειδική αγωγή.
               Αναφέρθηκε επίσης στον μεγάλο αριθμό των λειτουργικών κενών σε ΕΕΠ και ΕΒΠ (1300)  και στην έλλειψη ενημέρωσης και οριστικής απόφασης από τους αρμόδιους του υπουργείου για το πότε και πως αυτά θα καλυφθούν, ώστε τα σχολεία να ανοίξουν και οι μαθητές να ξεκινήσουν τα μαθήματα.
               Το θέμα της υπολειτουργίας των ΚΕ.Δ.Δ.Υ. και των προβλημάτων που ανακύπτουν στην εφαρμογή της πρόβλεψης του Ν. 4186/2013 για γνωματεύσεις σε 45 ημέρες, τονίσθηκε επίσης και διαπιστώθηκε η ανάγκη άμεσης στελέχωσης τους με το κατάλληλο προσωπικό.
               Ο πρόεδρος της Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. αναφέρθηκε επίσης στο θέμα της διαθεσιμότητας των εκπαιδευτικών που άγγιξε και την ειδική αγωγή ιδιαίτερα στην δευτεροβάθμια και τα Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.  
               Τέλος ο Στ. Καρπενησιώτης αναφέρθηκε στην Μεγάλη Ανοικτή Εκδήλωση για την ειδική αγωγή και εκπαίδευση που οργανώνει η Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. στις 5 Οκτώβρη στα Προπύλαια, σε συνεργασία με φορείς της εκπαίδευσης και γονείς, με στόχο να αναδείξει αφ ενός το προσφερόμενο έργο, αφ ετέρου τα σημαντικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι και οι μαθητές.

               Τέλος ενημερώνουμε ότι την Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2013, στις 12:00 στα γραφεία της ΟΛΜΕ (Ερμού και Κορνάρου 2,  6ος όροφος, Σύνταγμα) πρόκειται να δοθεί Συνέντευξη Τύπου της Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. όπου θα αναδειχθούν τα σοβαρά προβλήματα της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης στη χώρα μας.

Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

Yπογράφηκαν επιτέλους οι Αποσπάσεις του ΕΕΠ και ΕΒΠ

ΥΠΟΓΡΑΦΗΚΑΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΙ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΕΕΠ ΚΑΙ ΕΒΠ
ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

Τα μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού που αποσπώνται από ΚΕ.Δ.Δ.Υ. σε
Σ.Μ.Ε.Α.Ε. με τη λήξη του διδακτικού έτους (21/06/2014 για τα σχολεία Π.Ε. και
30/06/2014 για τα σχολεία Δ.Ε.) θα επιστρέψουν στις οργανικές τους θέσεις.
 Οι αποσπασμένοι καλούνται να παρουσιαστούν άμεσα στις νέες τους θέσεις για να
αναλάβουν υπηρεσία.
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΔΩ

Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2013

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ "ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ 5 ΟΚΤΩΒΡΗ"




ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΣΕΕΠΕΑ

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού, με αίσθημα ευθύνης και αισιόδοξη ματιά στο μέλλον, σε συνεργασία με  φορείς της εκπαίδευσης διοργανώνει μεγάλη ανοικτή εκδήλωση το Σάββατο  5 Οκτωβρίου, με στόχο την ανάδειξη της αναγκαιότητας ύπαρξης αξιοπρεπούς Δημόσιας Ειδικής Εκπαίδευσης  και την προβολή του σημαντικού έργου που επιτελείται στο χώρο από τους Εκπαιδευτικούς, το Ειδικό Εκπαιδευτικό και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό.

Την εκδήλωση θα πλαισιώνουν: θεματικά  περίπτερα, ενημερωτικές δράσεις, happenings και μουσική βραδιά με γνωστούς καλλιτέχνες.

Εκφράζουμε την αγωνία μας και διεκδικούμε το αυτονόητο!
*    Γιατί:
Είναι δικαίωμα και όχι επαιτεία η αξιοπρεπής και ισότιμη πρόσβαση στη Δημόσια Εκπαίδευση των μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες και αναπηρίες, χωρίς διακρίσεις, περιορισμούς  και αποκλεισμούς
*    Γιατί
Αντιδρούμε στην απαξίωση από την επίσημη πολιτεία της Ειδικής Αγωγής, με την υποστελέχωση των δομών, τη συνεχή μείωση των πόρων, την αδιαφορία, την πρόχειρη-χωρίς σχεδιασμό- ενσωμάτωση των παιδιών με ειδικές ανάγκες  στα γενικά σχολεία.
*    Γιατί
Είναι ανάγκη της κοινωνίας μας η αποδοχή και ο σεβασμός στο διαφορετικό.

Καλούμε όλους τους ευαίσθητους κοινωνικά πολίτες της Αθήνας στη γιορτή των ανθρώπων της Ειδικής Αγωγής,  το Σάββατο 5 Οκτωβρίου από τις 12 το μεσημέρι ως αργά το βράδυ  στον πεζόδρομοΠατριάρχου Γρηγορίου του Ε΄ στα Προπύλαια, στάση Μετρό: Πανεπιστήμιο.

Συμμετέχουμε, αλληλεπιδρούμε, γιορτάζουμε και αγωνιζόμαστε όλοι μαζί με όραμα μια καλύτερη, δικαιότερη και πιο σύγχρονη δημόσια εκπαίδευση για όλα τα παιδιά αυτής της χώρας!

Οι φορείς  που επιθυμούν να συμμετέχουν ενεργά  μπορούν να έρχονται σε επαφή με την κα Τραγάκη Ευγενία υπ. δημοσίων σχέσεων ΠΟΣΕΕΠΕΑ, email:eugenia.tragaki@gmail.com, τηλ.: 6973040328.