Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2013

Η Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. κηρύσσει 48ωρη Απεργία

Η Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. συνεχίζει με 48ωρη Απεργία 

23 και 24 Σεπτέμβρη


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. συμπαρατασσόμενη με τους συναδέλφους της Δευτεροβάθμιας
κηρύσσει 48ωρη απεργιακή κινητοποίηση

την ΔΕΥΤΕΡΑ 23 και την ΤΡΙΤΗ 24 Σεπτεμβρίου

Διαμαρτυρόμαστε

Γιατί η κυβέρνηση δεν έδωσε ούτε 1 ευρώ για την Ειδική Αγωγή

ΟΧΙ

ΣΤΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΕΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΛΕΙΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

ΟΧΙ

ΣΤΙΣ  10.000 ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ

ΟΧΙ

ΣΤΙΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΕΣ  ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ

  • Συμμετέχουμε την Τρίτη, 24 Σεπτεμβρίου, στην Γενική Απεργία με ΑΔΕΔΥ- ΓΣΕΕ και το «πανεργατικό συλλαλητήριο» στην πλατεία Κλαυθμώνος, σ τις 10.30 το πρωί.
  • Επίσης την Τετάρτη, 25 Σεπτεμβρίου 2013, θα πάρουμε μέρος στο «αντιφασιστικό συλλαλητήριο» των Συνδικάτων ΑΔΕΔΥ - ΓΣΕΕ, στην πλατεία Συντάγματος στις 6 το απόγευμα.

ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.

Καλούμε επίσης όλους τους συναδέλφους να συμμετέχουν ενεργά στην επιτυχία της

ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΓΙΑ
 ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

το Σάββατο 5 Οκτωβρίου από τις 12 το μεσημέρι 
ως αργά το βράδυ
στον πεζόδρομο Πατριάρχου Γρηγορίου του Ε΄ στα Προπύλαια,

στάση Μετρό: Πανεπιστήμιο.

Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΕΠ ΚΑΙ ΕΒΠ

ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ 
Αναρτώνται σταδιακά οι προσωρινοί Πίνακες Κατάταξης των αναπληρωτών. Οι συνάδελφοι να προσέξουν τις ημερομηνίες των ενστάσεων.

ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΕΠ ΚΑΙ ΕΒΠ ΑΝΑΤ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ -ΘΡΑΚΗΣ

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΝΑΤ. ΜΑΚΕΔ.-ΘΡΑΚΗΣ


ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΕΠ ΚΑΙ ΕΒΠ ΗΠΕΙΡΟΥ
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΗΠΕΙΡΟΥ


ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΕΠ ΚΑΙ ΕΒΠ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ


ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΕΠ ΚΑΙ ΕΒΠ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ Κ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

(Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α)

Βερανζέρου 14, 5ος όρ. Τ.Κ.10432, Αθήνα,  tel: 6974487408,
 e-mail: poseepea@yahoo.gr  www.poseepea.blogspot.gr/

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

            Την προσεχή Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου , στις 3.00 μμ , στο Ά  ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Αθήνας, στους Αμπελόκηπους, θα πραγματοποιηθεί συνάντηση εθελοντών για την οργάνωση της Μεγάλης Ανοικτής Εκδήλωσης της Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. (5 Οκτώβρη στα Προπύλαια).

            Για οποιαδήποτε πληροφορία επικοινωνήστε με την κα Τραγάκη Ευγενία υπ. δημοσίων σχέσεων ΠΟΣΕΕΠΕΑ, email: eugenia.tragaki@gmail.com, τηλ.: 6973040328.

Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013



Σύλλογος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Αττικής
Βερανζέρου 14, 5ος όροφος, Αθήνα,
τηλ./fax.210 3511505, Τ.Κ.10310
e-mail seepeaa@yahoo.gr   
                                                                                                                  

Αθήνα   19/9/13

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


Ο Σύλλογος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Αττικής καταδικάζει απερίφραστα την αποτρόπαια δολοφονία του νεαρού Παύλου Φύσσα.
Ας ευχηθούμε ότι δεν θα χυθεί άλλο αίμα, ότι θα είναι το τελευταίο θύμα των παρανόμων ενεργειών του μοναδικού ναζιστικού- φασιστικού φορέα που υπάρχει στη χώρα μας και που δυστυχώς θεωρείται από πλειάδα συμπολιτών μας ως η λύση για την αντιμετώπιση των προβλημάτων μας.




                                             Η   Πρόεδρος                                                           Παναγιώτα Λεωτσάκου

Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2013

ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΠΟΣΕΕΠΕΑ ΠΡΟΣ ΥΠΑΙΘ

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
(Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α)
Βερανζέρου 14, 5ος όρ. Τ.Κ.10432, Αθήνα,  tel: 6974487408,

  Αθήνα 17/9/2013

                                                                                              Α.Π:  305                                                                                                  
                                            Προς:  - Υπουργό Υ.ΠΑΙ.Θ.
                                                       κο Αρβανιτόπουλο
                                                           -Υφυπουργό Υ.ΠΑΙ.Θ.
                                                         κο Κεδίκογλου
                                   Κοιν:                                                                                                  
                                                                                                                                                -  Διευθυντή Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
                                                         κο Λολίτσα

ΥΠΟΜΝΗΜΑ

Αξιότιμοι κύριοι
               Η Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. εκπροσωπεί συνδικαλιστικά σε όλη τη χώρα το Ειδικό Εκπαιδευτικό και το Ειδικό Βοηθητικό προσωπικό ( Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.), μόνιμους και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, που προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες η  αναπηρία.
               Οι μαθητές αυτοί όπως γνωρίζετε φοιτούν στα σχολεία της Γενικής αγωγής   η στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ). Το Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. των διαφόρων ειδικοτήτων εργάζεται σύμφωνα με τον ν. 3699/2008 σε ΣΜΕΑΕ όλων των τύπων και βαθμίδων (προσχολικής – πρωτοβάθμιας – δευτεροβάθμιας – επαγγελματικής ) , σε Διαγνωστικές και Υποστηρικτικές υπηρεσίες (Κ.Ε.Δ.Δ.Υ.) και στα προγράμμάτα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης σε Γενικά σχολεία.
               Οι κλάδοι που το αποτελούν είναι: ΠΕ23-Ψυχολόγων, ΠΕ30-Κοινωνικών Λειτουργών, ΠΕ21 & ΠΕ26-Λογοθεραπευτών, ΠΕ29-Εργοθεραπευτών, ΠΕ28-Φυσικοθεραπευτών, ΠΕ25-Σχολικών Νοσηλευτών, ΠΕ-24-Παιδοψυχιάτρων, ΠΕ-35-Παιδονευρολόγων, ΠΕ22-Επαγγελματικών Συμβούλων, ΠΕ31-Ειδικών στη Νοηματική Γλώσσα, Ειδικών Επαγγελματικού Προσανατολισμού Τυφλών και Ειδικών στις Δεξιότητες Καθημερινής Διαβίωσης και Κινητικότητας Τυφλών, ΠΕ36-Μουσικοθεραπευτών και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό(Ε.Β.Π).
               Ο σκοπός του υπομνήματος και της αιτούμενης συνάντησης με την ηγεσία του υπουργείου είναι να καταδείξουμε την δυσμενή κατάσταση στην οποία βρίσκεται σήμερα στη χώρα μας το υποσύστημα της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης. Η κατάσταση αυτή είναι κατά τη γνώμη μας αποτέλεσμα της :
1.      Έλλειψης ολοκληρωμένης και τεκμηριωμένης στάσης απέναντι στο θέμα της αντιμετώπισης των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών, η οποία θα έπρεπε να εκπορεύεται από τους ίδιους τους ασχολούμενους με το πρόβλημα και όχι  από συμβούλους που δεν έχουν τις απαιτούμενες γνώσεις και εμπειρίες.
2.      Tης εκ του παραπάνω λόγου και της έλλειψης ουσιαστικής αξιολόγησης της λειτουργίας των δομών, προκύπτουσας αποσπασματικής νομοθετικής αντιμετώπισης των θεμάτων λειτουργίας των ΣΜΕΑΕ και των ΚΕΔΔΥ.
3.      Της έλλειψης προτυποποίησης στην οργάνωση και παροχή των υπηρεσιών ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης και των υποστηρικτικών υπηρεσιών που εμπεριέχονται σε αυτές.
4.      Της υποστελέχωσης και υποβάθμισης του προσωπικού (εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής, ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό και ειδικό βοηθητικό προσωπικό) μέσω της οικονομικής εξαθλίωσης και της έλλειψης εξειδικευμένης επιμόρφωσης.
5.      Της απαράδεκτης εικόνας πολλών κτιριακών εγκαταστάσεων και του ακατάλληλου εξοπλισμού ο οποίος δεν παρέχεται καθόλου η είναι μη προσβάσιμος για τα άτομα με αναπηρία.
               Σε όλα τα παραπάνω, που αποτελούν διαχρονικά προβλήματα του χώρου της ΕΑΕ, προστίθεται σήμερα το πρόβλημα της εγκατάλειψης ουσιαστικά των ειδικών σχολείων (ΣΜΕΑΕ) και των διαγνωστικών και υποστηρικτικών δομών (ΚΕΔΔΥ) στην τύχη τους που προβλέπεται ζοφερή, αφού:
-        H σχολική χρονιά άρχισε με κλειστά σχολεία η σχολεία που υπολειτουργούν με εκ περιτροπής προσέλευση των μαθητών και δεν υπάρχει ένα χρονοδιάγραμμα κάλυψης των κενών σε προσωπικό.
-        Τα απαραίτητα δρομολόγια μεταφοράς των μαθητών δεν έχουν ξεκινήσει ακόμη.
-        Τα σχολεία δεν διαθέτουν χρήματα ούτε για βασικά αναλώσιμα υλικά και τα περισσότερα δεν θα έχουν την δυνατότητα να αγοράσουν πετρέλαιο.
-        Το μόνιμο προσωπικό είναι γνωστό ότι συχνά δεν επαρκεί ούτε για την εξασφάλιση της ακεραιότητας των μαθητών. Παρ όλα αυτά και παρά τις διαβεβαιώσεις σας στη Βουλή, αριθμός συναδέλφων μας σε δομές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης τέθηκε ήδη σε διαθεσιμότητα, χωρίς να γνωρίζουμε ακόμη ποιο θα είναι το εργασιακό τους μέλλον και πως θα καλυφθούν τα κενά που αφήνουν.
-        Τα κενά σε εκπαιδευτικό, ειδικό εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό, σύμφωνα με τα στοιχεία που διαθέτει και η Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής, ξεπερνούν στις ΣΜΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ τις 2000.
-        Ειδικότερα σύμφωνα και με πρόσφατα στοιχεία από τις περιφερειακές διευθύνσεις εκπαίδευσης τα λειτουργικά κενά παρουσιάζουν σήμερα την παρακάτω εικόνα:

Eκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης: 825 (πηγή ΔΟΕ)
Eιδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό: 1232 και
Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό: 425

Συνολικά κενά στην ΕΑΕ: 2482

χωρίς να υπολογίζονται οι ανάγκες των υπό συγκρότηση ΕΔΕΑΥ και με την σημείωση ότι τα κενά που δίνουν οι διευθυντές σε ΕΕΠ και ΕΒΠ δεν είναι ποτέ πλήρη αφού δεν υπόκεινται σε πρότυπο στελέχωσης αλλά στην υποκειμενική τους κρίση.
-        Τα τμήματα ένταξης και η παράλληλη στήριξη δεν έχουν στελεχωθεί με προσωπικό.
-        Οι ΕΔΕΑΥ που θα κάλυπταν τα κενά στην υποστήριξη των μαθητών στην γενική εκπαίδευση δεν έχουν ακόμη συγκροτηθεί.
-        Τα ΚΕΔΔΥ, που με το άρθρο 28 του τελευταίου νόμου που ψηφίσθηκε πριν λίγες μέρες στη Βουλή, υποχρεούνται να εκδίδουν τις γνωματεύσεις τους σε διάστημα 45 ημερών, παρουσιάζουν σύμφωνα με στοιχεία της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής συνολικά 265 κενά σε προσωπικό (Λογοθεραπευτές, Ψυχολόγοι, Κοινωνικοί Λειτουργοί, Παιδοψυχίατροι, Φυσιοθεραπευτές και Εργοθεραπευτές). Και σε αυτή την περίπτωση βέβαια τα κενά που δίνονται από τους προισταμένους δεν αντικατοπτρίζουν τις πλήρεις ανάγκες σε προσωπικό αφού καλύπτουν μόνο τις ελάχιστες ανάγκες και δεν προβλέπουν την κάλυψη αναγκών σε όλες τις ειδικότητες.
        Συμπερασματικά είναι βέβαιο ότι χρειάζεται άμεση πολιτική παρέμβαση και απόφαση για την αλλαγή πολιτικής στον τομέα της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης με στόχο να αποφύγουμε το μοιραίο, δηλαδή την απαξίωση και το σταδιακό κλείσιμο των δομών ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης που θα σημάνει τον αποκλεισμό των μαθητών μας από το αγαθό της εκπαίδευσης και της κοινωνικής ενσωμάτωσης.

κε Υπουργέ

Θεωρούμε καθήκον μας να σας προτρέψουμε άμεσα να πάρετε τις αναγκαίες πολιτικές πρωτοβουλίες για την επίλυση των σοβαρών προβλημάτων που σας εκθέσαμε παραπάνω.

Είναι αναγκαίο άμεσα να προσδιορίσετε τον αριθμό και το χρονοδιάγραμμα τοποθέτησης του αναγκαίου σύμφωνα με τις υπηρεσίες σας προσωπικού στις ΣΜΕΑΕ και τα ΚΕΔΔΥ ώστε να συνεχίσουν να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στους μαθητές που το έχουν ανάγκη.

Δεν υπάρχει σήμερα πλέον καμμία δικαιολογία αφού οι μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες δικαιούνται όπως όλοι οι υπόλοιποι μαθητές
ΔΩΡΕΑΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Με τιμή


ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΕΕΠ ΚΑΙ ΕΒΠ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.

ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΠΙΣΤΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
              
  Σήμερα 1η ημέρα Απεργίας του ΕΕΠ και ΕΒΠ που υπηρετεί στις ΣΜΕΑΕ και τα ΚΕΔΔΥ το προεδρείο της Ομοσπονδίας μας επισκέφθηκε το Υ.ΠΑΙ.Θ. και κατέθεσε ΥΠΟΜΝΗΜΑ προς τον υπουργό Παιδείας κ. Αρβανιτόπουλο, τον υφυπουργό κ. Συμ. Κεδίκογλου και τον διευθυντή ΕΑΕ κ. Λολίτσα.
               Με το υπόμνημα παρουσιάζουμε την ζοφερή κατάσταση στην οποία βρίσκονται σήμερα οι δομές ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης και τονίζουμε την υποχρέωση των αρμοδίων πολιτικών και υπηρεσιακών παραγόντων για επίλυση των προβλημάτων.
               Σε συνάντηση με τον διευθυντή ΕΑΕ προέκυψε ότι για πρώτη φορά το ελληνικό κράτος δεν πρόκειται να διαθέσει ούτε μία πίστωση, ούτε ένα ευρώ, για την στελέχωση της ειδικής αγωγής. Γίνεται προσπάθεια για διαφορετική κατανομή πιστώσεων από προγράμματα ΕΣΠΑ ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες σε εκπαιδευτικό, ειδικό εκπαιδευτικό και ειδικό βοηθητικό προσωπικό. Αν και αυτή είναι άκαρπη θα έχουμε το τραγελαφικό φαινόμενο να βγούν άχρηστες οι αιτήσεις των αναπληρωτών ΕΕΠ και ΕΒΠ, και να μην ισχύσουν οι πίνακες για τις προσλήψεις, που θα γίνουν με την ευθύνη και τις διαδικασίες του ΟΑΕΔ.
               Σε αυτή την περίπτωση είναι αναγκαίο όλοι οι υποψήφιοι συνάδελφοι να έχουν εγγραφεί στα μητρώα ανέργων του ΟΑΕΔ και να διαθέτουν ΚΑΡΤΑ ΑΝΕΡΓΙΑΣ για να έχουν δικαίωμα να υποβάλλουν αίτηση πρόσληψης. Τα δε προσόντα καταβάλλεται προσπάθεια να είναι τα ίδια, με την σημείωση ότι θα ισχύσουν και τα κριτήρια των προγραμμάτων κοινωφελούς εργασίας.
               Η πρωτοφανής αυτή εξέλιξη είναι αποτέλεσμα των αποφάσεων της κυβέρνησης για απαξίωση της δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης και της ειδικής εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία η/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και στοχεύει στο κλείσιμο των εκπαιδευτικών και υποστηρικτικών δομών στην δημόσια εκπαίδευση που φαίνεται ότι κοστίζουν ακριβά….
               Η Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. θα συνεχίσει να αγωνίζεται με κάθε τρόπο για την αποτροπή των δυσμενών αυτών εξελίξεων και καλεί τους περιφερειακούς συλλόγους, τα μέλη της, τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς σε αγωνιστική ετοιμότητα.  

ΣΗΜ.: Η απόφαση για τις Αποσπάσεις του ΕΕΠ και ΕΒΠ είναι στο γραφείο του υπουργού και αναμένει την υπογραφή του.

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΠΟΣΕΕΠΕΑ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΔΕΔΥ ΣΤΑ ΤΡΙΚΑΛΑ

Αγωνιστικά συμμετείχαν οι συνάδελφοι  στην συγκέντρωση στα Τρίκαλα







ΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ ΕΕΠ ΚΑΙ ΕΒΠ ΣΕ ΣΜΕΑΕ ΚΑΙ ΚΕΔΔΥ

Αυτά είναι τα πραγματικά κενά στην ειδική αγωγή

Παρουσιάζουμε σήμερα 1η ημέρα Απεργίας που κήρυξε η Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. συνοπτικά τα λειτουργικά κενά EEΠ και EBΠ στις ΣΜΕΑΕ και τα ΚΕΔΔΥ όλης της χώρας, όπως τα απέστειλαν οι περιφερειακές διευθύνσεις εκπαίδευσης στο ΥΠΑΙΘ (βλ. ενημέρωση αιρετού ΥΣΕΕΠ Δ. Παπαευθυμίου).

Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. - Σεπτέμβριος 2013

ΠΙΝΑΚΑΣ 2

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ ΣΕ ΣΜΕΑΕ ΚΑΙ ΚΕΔΔΥ

ΕΕΠ: 1232  - EBΠ: 425


ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ
ΠΕ21-26
ΛΟΓΟ/
ΘΕΡ
ΠΕ23
ΨΥΧ/
ΓΟΙ
ΠΕ24
ΠΑΙΔ
ΨΥΧ
ΠΕ25
ΣΧΟΛ
ΝΟΣ
ΠΕ28
ΦΥΣ/
ΘΕΡ
ΠΕ29
ΕΡΓΟ/
ΘΕΡ
ΠΕ30
ΚΟΙΝ
ΕΡΓ
ΠΕ31
ΤΥΦΛ
ΒΑΡΥΚ


ΕΒΠ
ΑΝ. ΜΑΚΕΔ-ΘΡΑΚ
15
15
3
7
10
10
14
0
20
ΑΤΤΙΚΗΣ
38
51
5
33
18
31
53
2 ΕΠ
140
ΒΟΡ. ΑΙΓΑΙΟΥ
15
11
1
0
7
10
13
0
12
ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑΣ
24
24
0
10
10
19
21
1 ΚΙΝ
28
ΔΥΤ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
13
12
0
7
8
8
9
0
13
ΗΠΕΙΡΟΥ
9
11
1
3
3
5
8
0
14
ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
13
24
0
10
5
10
23
0
21
ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ
9
10
1
5
4
6
8
0
16
ΚΕΝ. ΜΑΚΕΔΟΝ.
31
39
3
16
19
26
30
0
60
ΚΡΗΤΗΣ
23
32
4
16
21
23
29
0
42
ΝΟΤ. ΑΙΓΑΙΟΥ
25
27
2
5
7
14
21
0
16
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ
14
21
1
12
5
14
20
0
25
ΣΤΕΡ. ΕΛΛΑΔΑΣ
15
16
1
5
1
8
15
0
18
ΣΥΝΟΛΟ
219
293
22
129
118
184
264
3
425