Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012

" ΕΙΠΑ ΚΙ ΕΓΩ..." ή ΕΝΙΑΙΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ-ΦΤΩΧΟΛΟΓΙΟ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΤΕΛΙΚΑ.


"ΕΙΠΑ ΚΙ ΕΓΩ..." ή ΕΝΙΑΙΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ-ΦΤΩΧΟΛΟΓΙΟ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΤΕΛΙΚΑ
  

Παρακάτω αναδημοσιεύουμε το ρεπορταζ, (6/10/2012), του Ντίνου Σιωμόπουλου και του Αργύρη Παπαστάθη, για την ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας  ΤΟ ΒΗΜΑ, με τίτλο: "Τέλος στις μειώσεις μισθών, τέλος και στα κίνητρα απόδοσης"

...«Παγώνουν» οι επιπλέον μειώσεις στις αποδοχές των δημοσίων υπαλλήλων που προβλεπόταν από το δεύτερο μνημόνιο και θα ίσχυαν από την 1η Νοεμβρίου.

Ενόψει της νέας συμφωνίας με την τρόικα που προβλέπει την κατάργηση όλων των επιδομάτων, όπως το Κίνητρο Επίτευξης Στόχων (ΚΕΣ) και το Κίνητρο Επίτευξης Δημοσιονομικών Στόχων (ΚΕΔΣ) το υπουργείο Οικονομικών αποφάσισε να "παγώσει" τις περαιτέρω μειώσεις για να μην προκληθεί έκρηξη.

Η αναστολή των περικοπών αφορά κατά κύριο λόγο τελωνειακούς , εφοριακούς, υπαλλήλους του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους , του Γενικού Χημείου , οικονομικούς επιθεωρητές , μερίδα υπαλλήλων  του Υπουργείου Ανταγωνιστικότητας και άλλων υπουργείων.

Σύμφωνα με τα όσα προβλέπονταν  στο νόμο για το  ενιαίο μισθολόγιο, όσοι υπάλληλοι είχαν μείωση στις αποδοχές τους που ξεπερνούσε το 25%, το ποσοστό πάνω από το όριο αυτό θα κόβονταν σε τρεις ισόποσες δόσεις.
Το 1/3 του υπερβάλλοντος ποσοστού θα κόβονταν την 1η Νοεμβρίου 2012, το υπόλοιπο 1/3 την 1η Νοεμβρίου 2013 και το τελευταίο μέρος  την 1η Νοεμβρίου 2014...

Ειδικότερα αν η συνολική μείωση των αποδοχών ήταν 49%, το 25% έχει ήδη κοπεί από πέρυσι το Νοέμβριο  ένα 8% θα κοβόταν από τον φετινό Νοέμβριο , ένα άλλο 8% από την 1η Νοεμβρίου 2013 και το υπόλοιπο 8% την 1η Νοεμβρίου 2014.

Θα πρέπει να αναφερθεί ότι στο ενιαίο μισθολόγιο είχε περιληφθεί αυτή η ρύθμιση  καθώς από τις διατάξεις του προέκυπταν συνολικές μειώσεις αποδοχών που σε αρκετές περιπτώσεις  υπαλλήλων με υψηλά επιδόματα έφθαναν ακόμη και το 52%.

Όμως σύμφωνα με σχετική διάταξη η οποία  περιλήφθηκε σε νομοσχέδιο του υπουργείο Οικονομικών το οποίο κατατέθηκε στην Βουλή προβλέπεται ότι αναστέλλεται η επιπλέον του 25% μείωση...

Για την αντιγραφή, τον τίτλο της δημοσίευσης και τις έγχρωμες επισημάνσεις
Βασίλης Βούγιας



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ Γ.ΠΑΝΤΖΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ.



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Αθήνα 6/10/2012
Η ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΡΑΓΓΑΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΜΕΣΩ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΔΕΙΚΤΩΝ
Ερώτηση με θέμα «Η μνημονιακή πολιτική στραγγαλίζει την Ειδική Αγωγή μέσω μέτρησης δεικτών» κατέθεσε ο Βουλευτής Αττικής του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – Ε.Κ.Μ. Γιώργος Πάντζας, προς τον Υπουργό Παιδείας κ. Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο. Αφορμή για την ερώτηση στάθηκε η υλοποίηση της Κοινής Υπουργικής Απόφασης 153168/ΙΚ(ΦΕΚ 2473/2008τΒ΄) «Καθορισμός Δεικτών Μέτρησης Αποτελεσματικότητας και Αποδοτικότητας του ΥΠΕΠΘ» στα πλαίσια της εφαρμογής του ν. 3230/2004.
Ωστόσο η αποτελεσματικότητα και η αποδοτικότητα της μνημονιακής εκπαιδευτικής πολιτικής, την οποία εκ των πραγμάτων καλούνται να υπηρετήσουν οι υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας  είναι γνωστή όπως και οι συνέπειές της. Κραυγαλέο είναι το παράδειγμα της Ειδικής Αγωγής, όπου η πολιτική της μνημονιακής κυβέρνησης καταλήγει σε ξεκάθαρη παραβίαση του Συντάγματος, των Διεθνών συμβάσεων και των δεσμεύσεων και υποχρεώσεων της χώρας που απορρέουν από αυτές.
Στην ερώτηση επισημαίνονται τα ολέθρια αποτελέσματα της πολιτικής που έχει ακολουθηθεί τον τελευταίο χρόνο στον τομέα της Ειδικής Αγωγής και παρατίθενται ενδεικτικά ορισμένοι «δείκτες αποδοτικότητας» και «αποτελεσματικότητας» της ασκούμενης πολιτικής της τρικομματικής κυβέρνησης.
Η ύπαρξη 4000 και πλέον κενών εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων καθώς και Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού. Η ύπαρξη πλέον των 2.500 αιτημάτων για παράλληλη στήριξη. Και στις 2 περιπτώσεις οι πιστώσεις που διατίθενται για πρόσληψη αναπληρωτών είναι λιγότερες από τις περσινές.
Ο διαγωνισμός ΑΣΕΠ για τους κλάδους νηπιαγωγών και δασκάλων Ειδικής Αγωγής συνεχώς ανακοινώνεται αλλά ποτέ δεν πραγματοποιείται. Οι οργανικές θέσεις Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού παραμένουν κενές από τη σύστασή τους ή δεν έχουν συσταθεί καθόλου, με αποτέλεσμα οι Ειδικές Διαγνωστικές Επιτροπές Αξιολόγησης των Ειδικών Σχολείων να μη μπορούν να συγκροτηθούν και να λειτουργήσουν.
Αν και υπάρχουν όλες οι προϋποθέσεις που θέτει η κείμενη νομοθεσία καθώς και αποδεδειγμένη αναγκαιότητα, δεν ιδρύονται νέα Ειδικά Σχολεία και τμήματα ένταξης. Η προωθούμενη δια νόμου κατάργησή των ΚΕΔΔΥ τα έχει αφήσει σαφώς υποστελεχωμένα, με αποτέλεσμα να μη μπορούν να επιτελέσουν επαρκώς το έργο τους.
Στην ερώτηση τονίζεται ότι η παραγωγή του ειδικού εκπαιδευτικού υλικού, ο εξοπλισμός των σχολείων με ειδικό λογισμικό για τη διευκόλυνση των μαθητών με αναπηρία καθώς και η προσβασιμότητά τους στα σχολεία δεν είναι προϊόν μέτρησης δεικτών αποτελεσματικότητας της διοίκησης αλλά διάθεσης κονδυλίων από το ΕΣΠΑ.
Υπενθυμίζεται επίσης ότι το κράτος έχει δεσμευτεί και υποχρεώνεται από το Σύνταγμα και τη Σύμβαση του ΟΗΕ για τα δικαιώματα των ΑμεΑ, αναγνωρίζοντας το δικαίωμά τους στην εκπαίδευση και με σκοπό την άσκηση του δικαιώματος αυτού, να λαμβάνει όλα τα απαιτούμενα μέτρα που διασφαλίζουν μεταξύ άλλων την ενιαία, ποιοτική και ελεύθερη πρόσβαση των μαθητών με αναπηρία στην εκπαίδευση και την απαιτούμενη υποστήριξη μέσα στο γενικό εκπαιδευτικό σύστημα, προκειμένου να διευκολυνθεί η αποτελεσματική εκπαίδευσή τους.
Με δεδομένα όλα τα παραπάνω, σε μια σειρά ερωτημάτων του προς τον Υπουργό Παιδείας, ο Βουλευτής ζητεί να ενημερωθεί για τα αποτελέσματα μέτρησης «της αποτελεσματικότητας» και «της αποδοτικότητας» της ασκούμενης εκπαιδευτικής πολιτικής στην Ειδική Αγωγή και δηλώνει ότι:
 «Η μνημονιακή κυβέρνηση, με τη συνεχιζόμενη αντιλαϊκή πολιτική της, υποβαθμίζει το δημόσιο σχολείο, απαξιώνει μαθητές και εκπαιδευτικούς, αποστραγγίζει οικονομικά τη δημόσια παιδεία, κρατάει τα σχολεία κλειστά και τα παιδιά στα σπίτια τους. Η υποκρισία της κυβέρνησης να ζητά δείκτες αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας, όταν η Ειδική Αγωγή και  η Παιδεία έχουν καταρρεύσει, όταν η ίδια δεν έχει κάνει ούτε τα απαραίτητα για την ομαλή λειτουργία τους, μας κάνει να αναρωτιόμαστε όλοι μήπως ζούμε σε μιαν άλλη χώρα.»
Την ερώτηση συνυπογράφουν οι Βουλευτές του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – Ε.Κ.Μ. Τάσος Κουράκης (Α' Θεσσαλονίκης), Τζένη Βαμβακά (Β' Πειραιώς), Έφη Γεωργοπούλου – Σαλτάρη (Ηλείας), Παναγιώτα Δριτσέλη (Τρικάλων), Μαρία Κανελλοπούλου (Αχαΐας), Γιάννης Αμανατίδης (Α' Θεσσαλονίκης) και Χρήστος Μαντάς (Ιωαννίνων).
Πολιτικό Γραφείο
Γιώργου Πάντζα
Βουλευτή Αττικής ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ
Τηλ. 210-3708387

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΠΟ ΕΔΩ 

  • .pdf

Π.OM.E.E.A: ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΙΣ 10/10/2012



ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
στην  ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Π.ΟΜ.Ε.Ε.Α.
ΤΜΗΜΑ ΓΣΕΕ. Αναγνωρισμένη με την υπ’ αριθμό 2111/79 απόφαση Πρωτοδικείου Αθήνας
Χαλκοκονδύλη 13, 104 32  ΑΘΗΝΑ | ΤΗΛ. 210 5238148 | FAX: 210 5230819 | E-mail:  pomeea@gmail.com  - pomeeablogspot.gr

ΑΠΕΡΓΙΑ
στις  10/10/2012
ΥΥΚΑ Αριστοτέλους 17 και ώρα 11:00
(Μαζί με το μπλοκ της Ψυχική Υγείας
εκεί στεγάζεται ακόμη η Δν/ση Πρόνοιας  του υπ Εργασίας)

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στην Ειδική Αγωγή μαζί με τους εργαζόμενους στην Ψυχική Υγεία καλεί όλα τα Α΄ βάθμια Σωματεία και τους εργαζομένους  να συμμετέχουν δυναμικά, την παγκόσμια ημέρα Ψυχικής Υγείας 10 Οκτωβρίου,  στηρίζοντας τη συνέχιση λειτουργίας των δομών μας.
Συνάδελφοι, είναι βασική ευθύνη όλων μας να υπερασπιστούμε την επαγγελματική ύπαρξη μας. Το κράτος που βρίσκεται κάτω από την υποταγή της ΤΡΟΙΚΑΣ δυσκολεύεται να υπερασπιστεί την αναγκαιότητα των ΝΠΙΔ, της πρόνοιας και της ψυχικής υγείας στη χώρα μας .
Επίσης οδηγούν με σταθερό ρυθμό τους φορείς στην Ιδιωτικοποίηση και νίπτουν τα χέρια τους από κάθε ευθύνη προς τα ΑμεΑ και τις ανάγκες τους.
Οι τελευταίες πληροφορίες που έχουμε για τη χρηματοδότηση το 2012 είναι πως η διαδικασία προχωρά κανονικά και έως το τέλος του Οκτωβρίου θα είναι στην Περιφέρεια.
Προσοχή όμως για τη ρευστότητα της χρηματοδότησης δεν είναι ξεκάθαρη η εικόνα.
Επίσης ανησυχητικό είναι πως ο προϋπολογισμός για το 2013 κατατίθεται για ψήφιση χωρίς να έχουν ζητηθεί στοιχεία για την πρόνοια και αυτό μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι:
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ.
Είναι στο χέρι μας να δηλώσουμε την παρουσία μας ή την απουσία μας σε αύτη τη ρουλέτα που παίζουν όλοι οι αρμόδιοι αυτής της Χώρας.
Καλούμε όλα τα Πρωτοβάθμια Σωματεία και κάθε εργαζόμενο ξεχωριστά να είναι σε επαγρύπνηση και να συμμετέχει τόσο στην απεργία στις 10 Οκτωβρίου όσο και στην απεργία που θα προκηρυχθεί την ημέρα ψήφισης των μέτρων της Τρόικας για την κατάργηση της ΖΩΗΣ μας.        

ΟΛΟΙ  ΜΑΖΙ  ΜΠΟΡΟΥΜΕ
Διεκδικούμε:
·        Ενιαίο Θεσμικό Πλαίσιο για όλα τα Ν.Π.Ι.Δ. στην Ειδική Αγωγή
·        Πλήρη χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό για τη λειτουργία των φορέων
·        Καμία οικονομική επιβάρυνση στις οικογένειες των εξυπηρετούμενων
·        Εργασιακή ασφάλεια. Καμία απώλεια θέσης εργασίας.
·        Επαναλειτουργία του ΣΙΚΙΑΡΙΔΕΙΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ


Η ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ –ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΑΛΛΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ  ΟΛΩΝ
ΠΡΟΝΟΙΑ –ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ - ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ  ΕΥΘΥΝΗ  ΤΟΥ  ΚΡΑΤΟΥΣ
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ

Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012

Π.Δ.Ε ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ: ΟΡΙΣΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ Ε.Ε.Π ΚΑΙ Ε.Β.Π ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟ 2012-13.

ΕΡΩΤΗΣΗ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΣΥΡΙΖΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ: " Η μνημονιακή πολιτική στραγγαλίζει την Ειδική Αγωγή μέσω μέτρησης δεικτών"

Ερώτηση κατέθεσαν στη Βουλή οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Γιώργος Πάντζας, Τάσος Κουράκης, Τζένη Βαμβακά, Έφη Γεωργοπούλου - Σαλτάρη, Παναγιώτα Δριτσέλη, Μαρία Κανελλοπούλου, Γιάννης Αμανατίδης και Χρήστος Μαντάς, με θέμα: "Η μνημονιακή πολιτική στραγγαλίζει την Ειδική Αγωγή μέσω μέτρησης δεικτών".

 Αθήνα 4/10/2012
ΣΥΡΙΖΑ-E.K.M 

ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΕ Α.Κ.Ε
Πρός τον Υπουργό ΠΑΙ.Θ.Π.Α
Θέμα: "Η μνημονιακή πολιτική στραγγαλίζει την Ειδική Αγωγή μέσω μέτρησης δεικτών".
Στη σημερινή ζοφερή για την παιδεία πραγματικότητα, όταν η συνεχιζόμενη μνημονιακή πολιτική της κυβέρνησης υποβαθμίζει το δημόσιο σχολείο, απαξιώνει μαθητές και εκπαιδευτικούς, αποστραγγίζει οικονομικά τη δημόσια παιδεία, κρατάει τα σχολεία κλειστά και τα παιδιά στα σπίτια τους, η μνημονιακή κυβέρνηση, υλοποιώντας την Κοινή Υπουργική Απόφαση 153168/ΙΚ (ΦΕΚ 2473 τΒ΄/5-12-2008) «Καθορισμός Δεικτών Μέτρησης Αποτελεσματικότητας και Αποδοτικότητας του ΥΠΕΠΘ», στα πλαίσια εφαρμογής του ν. 3230/2004, ζητά από τις Υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας να μετρήσουν τους «ειδικούς και γενικούς δείκτες αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητάς» τους.
Η αποτελεσματικότητα και η αποδοτικότητα της μνημονιακής εκπαιδευτικής πολιτικής, την οποία εκ των πραγμάτων καλούνται να υπηρετήσουν οι υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας, είναι γνωστή όπως και οι συνέπειές της. Κραυγαλέο είναι το παράδειγμα της Ειδικής Αγωγής, όπου η πολιτική της μνημονιακής κυβέρνησης καταλήγει ούτε λίγο ούτε πολύ σε ξεκάθαρη παραβίαση του Συντάγματος, των Διεθνών συμβάσεων και των δεσμεύσεων και υποχρεώσεων της χώρας που απορρέουν από αυτές. Παραθέτουμε ενδεικτικά ορισμένους «δείκτες αποδοτικότητας» της πολιτικής της μνημονιακής κυβέρνησης ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ σε σχέση με την Ειδική Αγωγή.
Α) Οι κενές θέσεις, οργανικές και λειτουργικές, εξειδικευμένου διδακτικού προσωπικού Ειδικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού υπερβαίνουν τις 4000, οι δε πιστώσεις που διατίθενται για την πρόσληψη αναπληρωτών, είναι κατά πολύ λιγότερες από αυτές που διατέθηκαν την περσινή χρονιά,
Β) Ο διαγωνισμός ΑΣΕΠ για τους κλάδους νηπιαγωγών και δασκάλων Ειδικής Αγωγής συνεχώς ανακοινώνεται αλλά ποτέ δεν πραγματοποιείται,
Γ) Οι Ειδικές Διαγνωστικές Επιτροπές Αξιολόγησης (ΕΔΕΑ) των Ειδικών Σχολείων δε μπορούν να συγκροτηθούν και να λειτουργήσουν επειδή δεν υπάρχει το απαιτούμενο Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (π.χ. Κοινωνικοί Λειτουργοί) λόγω του ότι οι οργανικές θέσεις παραμένουν κενές από τη σύστασή τους ή δεν έχουν συσταθεί καθόλου,
Δ) Ένας από τους λόγους υποστελέχωσης των ΚΕΔΔΥ είναι η προωθούμενη δια νόμου κατάργησή τους,
Ε) Δεν ιδρύονται νέα Ειδικά Σχολεία και τμήματα ένταξης αν και υπάρχουν όλες οι προϋποθέσεις που θέτει η κείμενη νομοθεσία καθώς και αποδεδειγμένη αναγκαιότητα,
ΣΤ) Οι αιτήσεις για παράλληλη στήριξη-συνεκπαίδευση ξεπερνούν τις 2500 αλλά οι πιστώσεις που θα διατεθούν από το ΕΣΠΑ είναι πολύ λιγότερες από τις περσινές.
Ζ) Η παραγωγή του ειδικού εκπαιδευτικού υλικού, ο εξοπλισμός των σχολείων με ειδικό λογισμικό που απαιτούνται για τη διευκόλυνση της παραμονής και ενσωμάτωσης των μαθητών με αναπηρία στη γενική εκπαιδευτική διαδικασία, καθώς και η προσβασιμότητά τους στα σχολεία δεν είναι προϊόν μέτρησης δεικτών αποτελεσματικότητας της διοίκησης αλλά διάθεσης κονδυλίων από το ΕΣΠΑ.
Επειδή, κατόπιν των προαναφερθέντων, έχουμε ισχυρές επιφυλάξεις σχετικά με το αν και κατά πόσον η μέτρηση της «αποτελεσματικότητας» και της «αποδοτικότητας» των υπηρεσιών της Διοίκησης, με την οποία αποσκοπεί εντέλει στην εξυπηρέτηση των πολιτών και στην προκειμένη περίπτωση των μαθητών με αναπηρία, στην επαύξηση της εμπιστοσύνης τους και του βαθμού ικανοποίησης των αναγκών τους
Επειδή, όπως προβλέπεται από τις διατάξεις του άρθρου 21 παρ. 6 του Συντάγματος, του άρθρου 1 του ν. 3699/2008 και του άρθρου 24 του ν. 4074/2012 (Σύμβαση του ΟΗΕ για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρίες – Εκπαίδευση), το κράτος δεσμεύεται και υποχρεώνεται, αναγνωρίζοντας το δικαίωμα στην εκπαίδευση των παιδιών με αναπηρία και με σκοπό την άσκηση του δικαιώματος αυτού, να λαμβάνει όλα τα απαιτούμενα μέτρα που διασφαλίζουν μεταξύ άλλων την ενιαία, ποιοτική και ελεύθερη πρόσβαση των μαθητών με αναπηρία στην εκπαίδευση και την απαιτούμενη υποστήριξη μέσα στο γενικό εκπαιδευτικό σύστημα, προκειμένου να διευκολυνθεί η αποτελεσματική εκπαίδευσή τους.
Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
1. Ποια είναι τα αποτελέσματα της μέτρησης των ειδικών δεικτών αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας για όλα τα παρακάτω; Παρακαλούμε να καταθέσετε στο Σώμα όλα ανεξαιρέτως τα σχετικά στοιχεία και έγγραφα.
2. Πόσα είναι τα Ειδικά Σχολεία και τα Τμήματα Ένταξης που οργανώθηκαν, στελεχώθηκαν και λειτουργούν από το Σεπτέμβριο του 2012 με δεδομένο το γεγονός ότι με ευθύνη της Πολιτικής Ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας δεν έχει εκδοθεί απόφαση ίδρυσης τα δυο τελευταία έτη;
3. Με ποιο τρόπο θα λειτουργήσουν οι Ειδικές Διαγνωστικές Επιτροπές Αξιολόγησης (ΕΔΕΑ) των Ειδικών Σχολείων με δεδομένο το γεγονός ότι στα σχολεία αυτά δεν υπάρχουν οι απαιτούμενες ειδικότητες για να τις συγκροτήσουν;
4. Τι πρόκειται να πράξει για τη στελέχωση των ΚΕΔΔΥ με εξειδικευμένο προσωπικό με δεδομένο το γεγονός ότι προωθείται πολιτική απόφαση για την κατάργησή τους;
5. Τι πρόκειται να πράξει για τη στελέχωση των δομών της Ειδικής Αγωγής με εξειδικευμένο διδακτικό προσωπικό με δεδομένο το γεγονός ότι μέχρι σήμερα δεν γίνονται διορισμοί εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή;
6. Με ποιο τρόπο θα καλύψει τα χιλιάδες κενά εκπαιδευτικών και Ειδικού Εκπαιδευτικού – Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού στην Ειδική Αγωγή με δεδομένο το γεγονός ότι οι πιστώσεις για πρόσληψη αναπληρωτών που αποδίδονται στην Ειδική Αγωγή με πολιτική απόφαση και από τον προϋπολογισμό και από το ΕΣΠΑ είναι πολύ λιγότερες από τις αντίστοιχες περσινές;
7. Σε ποιο στάδιο βρίσκονται η ανάπτυξη και η προμήθεια βοηθημάτων και εξειδικευμένων αξιολογικών και εκπαιδευτικών εργαλείων, η παραγωγή του ειδικού εκπαιδευτικού υλικού και ο εξοπλισμός των σχολείων με ειδικό λογισμικό που είχαν προβλεφθεί στο επιχειρησιακό πρόγραμμα 2007-2013 «Αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και προώθηση της κοινωνικής ενσωμάτωσης»;
Οι ερωτώντες βουλευτές
Γιώργος Πάντζας
Τάσος Κουράκης
Τζένη Βαμβακά
Έφη Γεωργοπούλου - Σαλτάρη
Παναγιώτα Δριτσέλη
Μαρία Κανελλοπούλου
Γιάννης Αμανατίδης
Χρήστος Μαντάς

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ PDF
  • .pdf


Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

Π.Δ.Ε ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ: ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ Ε.Ε.Π- ΠΕ30 ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΚΑΙ ΠΕ23 ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ ΓΙΑ ΤΟ 2012-13.


Την Πέμπτη 04-10-2012 στα γραφεία της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας πραγματοποιήθηκε η ανάληψη υπηρεσίας αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού για την κάλυψη των αναγκών των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) και για τα Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕΔΔΥ) των Περιφερειακών Ενοτήτων της Αχαΐας, της Αιτωλοακαρνανίας και της Ηλείας. Συγκεκριμένα πραγματοποιήθηκε η τοποθέτηση 4 αναπληρωτών της ειδικότητας ΠΕ23-Ψυχολόγων και 5 αναπληρωτών ΠΕ30-Κοινωνικών Λειτουργών. Η κατανομή του προσωπικού έγινε ως εξής: Από τον κλάδο ΠΕ23 τοποθετήθηκε 1 αναπληρωτής στο ΚΕΔΔΥ Αχαΐας, 1 στο ΚΕΔΔΥ Ηλείας, 2 στο ΚΕΔΔΥ Αιτ/νίας. Από τον κλάδο ΠΕ30, 1 στο ΚΕΔΔΥ Αχαΐας, 1 στο ΚΕΔΔΥ Ηλείας, 1 στο ΚΕΔΔΥ Αιτ/νίας, 1 στο ΕΕΕΕΚ Πύργου και 1 στο ΕΕΕΕΚ Αχαΐας.
Μετά την τοποθέτηση των αναπληρωτών, ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας κ. Παναγιωτόπουλος Γιώργος, η Διευθύντρια Δ/θμιας Εκπ/σης Ν. Αχαΐας κ. Πιερρή Ευγενία, τα αιρετά μέλη του ΠΥΣΕΕΠ, η κ. Πετρέλλη Μυρσίνη και ο κ. Φλογεράς Χρήστος, καθώς και η κ. Μαυρόγιαννη Θεώνη, αναπληρωματικό μέλος του ΠΥΣΕΕΠ, ευχήθηκαν στους αναπληρωτές καλή δύναμη στο σημαντικό έργο που ανέλαβαν για το τρέχον σχολικό έτος. Ο Περιφερειακός Διευθυντής κ. Παναγιωτόπουλος δήλωσε: «Η Ειδική Αγωγή αποτελεί έναν ευαίσθητο τομέα της εκπαίδευσης, στον οποίο οφείλουμε να δώσουμε ιδιαίτερο βάρος, παρέχοντας σύγχρονα εκπαιδευτικά προγράμματα και εξειδικευμένο προσωπικό. Ο ρόλος των ψυχολόγων και των κοινωνικών λειτουργών σχετίζεται με ένα ιδιαίτερο κομμάτι της εκπαιδευτικής διαδικασίας που είναι η καθημερινή επαφή με τους γονείς. Στην σημερινή  δύσκολη οικονομική και κοινωνική συγκυρία είναι μείζονος σημασίας η παροχή ουσιαστικής στήριξης στο οικογενειακό περιβάλλον των μαθητών αυτών. θα ήθελα να σας ευχηθώ καλή δύναμη και να σας διαβεβαιώσω πως θα μας έχετε στο πλάι σας, αρωγούς στην προσπάθεια που καταβάλλετε».

Π.Δ.Ε ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ: ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ Ε.Ε.Π ΚΑΙ Ε.Β.Π ΓΙΑ ΤΟ 2012-13.

04-10-12 Προσλήψεις αναπληρωτών κλάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης

Δελτίο Τύπου  Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α 

Προσλήψεις αναπληρωτών κλάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων , Πολιτισμού και Αθλητισμού ανακοινώνει την πρόσληψη εκατόν έξι (106) αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ κλάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, για την κάλυψη των λειτουργικών κενών σε δομές της Ειδικής Αγωγής για το σχολικό έτος 2012-2013.
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις αντίστοιχες Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας ή  Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας από την Παρασκευή  05-10-2012 έως και την Τρίτη   09-10-2012.
Ως ημερομηνία πρόσληψης των προσωρινών αναπληρωτών λαμβάνεται υπόψη η ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας στην οικεία Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας ή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Οι πίνακες των ονομάτων είναι αναρτημένοι στην ιστοσελίδα του Υπουργείου www.minedu.gov.gr
Για να κατεβάσετε το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ 
Για να κατεβάσετε τον πίνακα πατήστε εδώ

Π.Δ.Ε ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ: Οριστικοί πίνακες αναπληρωτών Ε.Β.Π και Ε.Ε.Π 2012-13

Μέχρι την Παρασκευή 5/10/2012 θα έχουν διατεθεί οι υπόλοιπες πιστώσεις για Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π.

 Μέχρι την Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012, θα έχουν διατεθεί και οι υπόλοιπες πιστώσεις για πρόσληψη αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού(Ε.Ε.Π) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού(Ε.Β.Π) στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε και στα ΚΕ.Δ.Δ.Υ της χώρας, σε όποιες Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης έχουν ολοκληρώσει την Α Φάση πρόσληψης και τοποθέτησης αναπληρωτών Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π.
 Όμως οι πιστώσεις που έχουν διατεθεί και θα διατεθούν, δεν επαρκούν να καλύψουν την ανάγκη των πλαισίων Ειδικής Αγωγής σε Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π. 
Πρέπει λοιπόν το Υπουργείο να μεριμνήσει για την άμεση κάλυψη των κενών, για να μπορέσουν να λειτουργήσουν στοιχειωδώς οι δομές Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης της χώρας.

Βασίλης Βούγιας

Π.Ε.Α.Ε: Η «ανάσα» του Υπ. Παιδείας φέρνει την ασφυξία σε χιλιάδες εκπαιδευτικούς.

Δείτε την ανακοίνωση της Π.Ε.Α.Ε από εδώ: http://adioristoi.blogspot.gr/2012/10/blog-post_9097.html

Π.Δ.Ε ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ: Προσλήψεις προσωρινών αναπληρωτών ΠΕ23 ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ(Ε.Ε.Π) σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. και ΚΕ.Δ.Δ.Υ ΓΙΑ ΤΟ 22012-13

Δείτε την απόφαση ΕΔΩ

Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

Κώστας Λολίτσας ο νέος Διευθυντής Ειδικής Αγωγής του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α


 Κώστας Λολίτσας ο νέος Διευθυντής Ειδικής Αγωγής

Ο νέος Διευθυντής της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής Κώστας Λολίτσας, έχει διαδρομή 25 χρόνων στην δημόσια πρωτοβάθμια εκπαίδευση, εκ των οποίων τα 15 στην μαχόμενη ειδική αγωγή.
Είναι Διδάκτορας της πολιτικής φιλοσοφίας της Παιδείας, του τμήματος Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών του Παντείου Πανεπιστημίου και έχει μετεκπαιδευθεί στην Ειδική Αγωγή στο Μαράσλειο Διδασκαλείο.
Διετέλεσε:
·        Προϊστάμενος 2ου Γραφείου Π.Ε. Δ/νσης Γ΄ Αθήνας.
·        Διευθυντής Εκπαίδευσης Γ΄ Αθήνας και
·        Διευθυντής Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Αιγάλεω.

Επίσης είναι:
  •  Αντιπρόεδρος  του Πανελληνίου Επιστημονικού Συλλόγου Ειδικής Αγωγής(Π.Ε.Σ.Ε.Α).
  •   Αντιπρόεδρος  του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Χαϊδαρίου και
  •    Γραμματέας της Σχολικής Επιτροπής Δήμου Χαϊδαρίου.

Δίδαξε ως επιμορφωτής του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου στο 3ο ΠΕΚ και σε επιμορφωτικά κέντρα σε όλη την Ελλάδα, θέματα διαχείρισης προβλημάτων σχολικής τάξης, ειδικής αγωγής, διοίκησης της εκπαίδευσης και σε σχολικούς συμβούλους πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Είναι πιστοποιημένος επιμορφωτής ενηλίκων από το ΕΚΕΠΙς, στην ελληνική γλώσσα και στην ειδική αγωγή.
Συμμετείχε σε πολλά ελληνικά και διεθνή συνέδρια, είτε ως σύνεδρος, είτε ως εισηγητής, είτε ως μέλος της οργανωτικής επιτροπής, με θεματολογία την ειδική αγωγή, την εκπαίδευση και την Ελληνική γλώσσα.
 Άρθρα του σχετικά με την ειδική αγωγή και την φιλοσοφία της παιδείας έχουν δημοσιευθεί σε διάφορα έγκυρα εκπαιδευτικά περιοδικά.

Η Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α η οποία εκπροσωπεί το Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό(Ε.Ε.Π) και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό(Ε.Β.Π), του εύχεται καλή δύναμη στο πολύ δύσκολο και πολυσύνθετο έργο που αναλαμβάνει, σε μια ιστορική καμπή για την εκπαίδευση και τη χώρα.

Για την Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.ΕΑ
Βασίλης Βούγιας