Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2011

Δελτίο Τύπου εργαζομένων στο ΚΕ.Δ.Δ.Υ ΛΕΣΒΟΥ


ΚΕΔΔΥ ΛΕΣΒΟΥ
Καραντώνη 17-Μυτιλήνη                                             Μυτιλήνη 14 Δεκεμβρίου 2011
Τηλ: 2251037344
Blog:  blogs.sch.gr/kdayles/
                            
                                                Δ Ε Λ Τ Ι Ο    Τ Υ Π Ο Υ

Την Τρίτη 13 Δεκεμβρίου οι εργαζόμενοι στο ΚΕΔΔΥ Λέσβου συναντήθηκαν με τα Δ.Σ του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και της ΕΛΜΕ Λέσβου. Στη συνάντηση  αρχικά  παρουσιάστηκε το έργο και οι υπηρεσίες που προσφέρει το ΚΕΔΔΥ τα τελευταία 10 χρόνια στο νομό μας . Οι εργαζόμενοι στο ΚΕΔΔΥ Λέσβου παρουσίασαν τα προβλήματα που θα δημιουργηθούν με τη κατάργηση της υπηρεσίας και τη συγχώνευσή της με άλλες υπηρεσίες εκπαίδευσης και ζήτησαν:
 ·           να μη γίνουν όμηροι ενός πρόχειρου πολιτικού σχεδιασμού μαθητές, γονείς και εργαζόμενοι.
·           να μην προχωρήσει το Υπουργείο στην κατάργηση των ΚΕΔΔΥ που αποτέλεσαν για χρόνια θεμέλιο για την εκπαίδευση και σε καμία κίνηση υποβάθμισης των υποστηρικτικών και σχολικών δομών της Ειδικής Αγωγής και Γενικής Εκπαίδευσης.
Και κάλεσε:
·           το Σύλλογο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, την ΕΛΜΕ και τους φορείς του γονεϊκού κινήματος σε κοινό αγώνα.
·            τα Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. και της ΟΛΜΕ  να υποστηρίξουν τον αγώνα για την υπεράσπιση των Κ.Ε.Δ.Δ.Υ και την αναβάθμιση του δημόσιου ρόλου της Ειδικής Αγωγής.
 
ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΦΟΡΟΔΙΑΓΝΩΣΗΣ, ΔΙΑΓΝΩΣΗΣ και ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΕΙΔΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ (ΚΕ.Δ.Δ.Υ) ΛΕΣΒΟΥ

     Σύμφωνα με το προσχέδιο νόμου για την «Οργάνωση των Περιφερειακών Υπηρεσιών Διοίκησης της Εκπαίδευσης: «Πρώτα ο Μαθητής- Πρώτα η Σχολική Μονάδα -  Νέα Διοίκηση για το Νέο Σχολείο», μεταξύ άλλων υπηρεσιών, καταργούνται τα ΚΕ.Δ.Δ.Υ., μία σημαντική υποστηρικτική δομή  προς τους μαθητές γενικής και ειδικής εκπαίδευσης. Οι υπηρεσίες, που καταργούνται, σύμφωνα με το παραπάνω προσχέδιο νόμου, μεταφέρονται στο Τμήμα Στήριξης Εκπαιδευτικού Έργου των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης.
     Επιπλέον, δεν προβλέπεται η δημιουργία αντίστοιχων δομών Ειδικής Αγωγής,  που θα καλύψουν τις ανάγκες για αξιολόγηση, ένταξη και υποστήριξη των μαθητών αυτών.
     Προκύπτουν λοιπόν τα εξής ερωτήματα:
*      Ποιά θα είναι η μέριμνα για τους χιλιάδες μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, οι οποίοι έχουν αξιολογηθεί και έχουν ενταχθεί σε κατάλληλες εκπαιδευτικές δομές;                                                                              Τον άγνωστο προορισμό χιλιάδων προσωπικών φακέλων των μαθητών που έχουν αξιολογηθεί από τα ΚΕΔΔΥ και από τα ΚΔΑΥ καθώς και των αιτήσεων για αξιολόγηση που εκκρεμούν.           
*      Σε ποια ΔΗΜΟΣΙΑ δομή θα απευθύνονται οι γονείς των παιδιών με δυσκολίες μάθησης;
*      Υπάρχει σχέδιο για την επόμενη μέρα όσον αφορά στην ανίχνευση, στη διάγνωση, στην υποστήριξη των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και των οικογενειών τους;
*      Γιατί μια τόσο υψηλών προδιαγραφών δημόσια υπηρεσία, που προσφέρεται δωρεάν και μάλιστα σε παραμεθόριο και νησιωτική περιοχή πρέπει να καταργηθεί;
     Η κατάργηση των ΚΕΔΔΥ και των οργανικών του θέσεων αφήνει μετέωρους όσους εργάζονται σε αυτά(εκπαιδευτικούς, κοινωνικούς λειτουργούς, ψυχολόγους, λογοθεραπευτές, φυσικοθεραπευτές - και διοικητικό προσωπικό)
       Δυστυχώς, όλα αυτά τα ερωτήματα και οι προβληματισμοί παραμένουν αναπάντητα και επειδή το μόνο το οποίο προβάλλεται συνεχώς είναι οι λίστες αναμονής των μαθητών, οφείλουμε να ενημερώσουμε ότι και αυτές είναι αποτέλεσμα των αναγκών του μαθητικού πληθυσμού του νομού μας.
Παρουσιάζοντας συνοπτικά το έργο του ΚΕΔΔΥ Λέσβου από το 2002 έως σήμερα
έχουμε να καταγράψουμε παρά τις σοβαρές δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε αρκετές φορές και αυτό κυρίως λογω της υποστελέχωσης τα παρακάτω:
     ·         Έχουν αξιολογηθεί και επαναξιολογηθεί συνολικά περιπου 2.700 μαθητές. Οι περισσότεροι μαθητές έχουν υποστηριχθεί είτε με την εφαρμογή και υλοποίηση Εξατομικευμένων Προγραμμάτων Εκπαίδευσης (ΕΠΕ), είτε με το θεσμό της Παράλληλης Στήριξης και των Τμημάτων Ένταξης για την καλύτερη σχολική τους ενσωμάτωση.
·         Έχει  προτείνει μετά από διενέργεια έρευνας των μαθητικών αναγκών και έχει πετύχει την ίδρυση αυτοτελών ΣΧΟΛΙΚΏΝ Μονάδων Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής αλλά και Τμημάτων Ένταξης:
      Στην Προσχολική αγωγή: 2 Ειδικά Νηπιαγωγεία και 9 τμήματα ένταξης
      Στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: 2 Ειδικά Σχολεία (Καλλονή &Λήμνος) και 11 τμήματα ένταξης
     Στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: 1 Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.(Λήμνος), και  16 τμήματα ένταξης.
    Το σύνολο του προσωπικού των ΚΕ.Δ.Δ.Υ.:
·                Ανταποκρίνεται στα αιτήματα για ψυχολογική υποστήριξη παιδιών και συμβουλευτική γονέων
·                Πραγματοποιεί επισκέψεις και παρεμβάσεις στα σχολεία για ενημέρωση εκπαιδευτικών, την αναζήτηση εναλλακτικών τρόπων αντιμετώπισης δυσκολιών συμπεριφοράς.
·                Διοργανώνει συνέδρια, ημερίδες και σεμινάρια.
·                Σε τακτά χρονικά διαστήματα πραγματοποιεί συναντήσεις - συζητήσεις για ενημέρωση και    
       ευαισθητοποίηση με συλλόγους διδασκόντων διαφόρων σχολείων του νησιού μας,   
        συλλόγους γονέων - κηδεμόνων και μαθητές.
·                     Συνεργάζεται σε σταθερή και μόνιμη βάση με άλλες δημόσιες υποστηρικτικές δομές  
        Ψυχικής υγείας, Πρόνοιας, Εκπαίδευσης.

     Για τους παραπάνω λόγους και για να συνεχίσει να παρέχεται δωρεάν, δημόσια, απρόσκοπτη και υψηλού επιπέδου υπηρεσία προς τους μαθητές και τους γονείς τους, απαιτούμε:  
ü  Διατήρηση του θεσμού των ΚΕ.Δ.Δ.Υ. και των αρμοδιοτήτων του  ως έχει και παραπέρα ενδυνάμωση του ρόλου του, με υπεύθυνο ή προϊστάμενο – γνώστη των θεμάτων ειδικής αγωγής
ü  Διατήρηση όλων των οργανικών θέσεων του προσωπικού (εκπαιδευτικού, ειδικού εκπαιδευτικού και διοικητικού)
ü  Πλήρωση των κενών οργανικών θέσεων, σύμφωνα με το ν.3699
Λαμβάνοντας υπόψη τις αυξημένες ανάγκες του μαθητικού πληθυσμού απαιτούμε  να επανεξεταστεί το προσχέδιο νόμου για την «Οργάνωση των Περιφερειακών Υπηρεσιών Διοίκησης της Εκπαίδευσης», ώστε να μπορέσουμε να συνεχίσουμε απρόσκοπτα το έργο μας.

                                                Οι εργαζόμενοι του ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Λέσβου

Διευκρινήσεις σχετικά με την βαθμολογική και μισθολογική κατάταξη του προσωπικού των κλάδων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) με πτυχίο ΤΕΙ

  ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ  ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
-----
ΕΝΙΑΙΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ & ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 
  ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ    
 ΤΜΗΜΑ Β’ -ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

 
Ταχ. Δ/νση: Αν. Παπανδρέου 37                                                              Μαρούσι 14/12/2011
Τ.Κ. – Πόλη: 15180 Μαρούσι                                                                      Αριθ.πρωτ  143531/Γ6
Ιστοσελίδα:http: //www.minedu.gov.gr
 email: t08deab@ypepth.gr
Πληροφορίες: Τ.Τριανταφύλλου
Τηλέφωνο:210 3442332
FAX:210 3442193

ΘΕΜΑ :Παρέχονται διευκρινήσεις σχετικά με την βαθμολογική και μισθολογική κατάταξη του προσωπικού των κλάδων Ειδικού Εκπαιδευτικού  Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) με  πτυχίο ΤΕΙ (Άρθρο 28  του ν. 4024/2011-ΦΕΚ 226  Α).

         Σε συνέχεια της υπ΄ αριθ. 134780/Δ2/ΕΞ ΕΠΕΙΓΟΝ/ 30-11-2011 εγκυκλίου, σχετικά με την βαθμολογική και μισθολογική κατάταξη των εκπαιδευτικών Π.Ε. και Δ.Ε. σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 28 του ν. 4024/2011, σας γνωρίζουμε τα ακόλουθα :     
         Σύμφωνα με το άρθρο 56 παράγραφος 5 περίπτωση  α) του ν. 3966/2011 ( ΦΕΚ 118 Α):
5α) Στο άρθρο 17 του ν. 3699/2008, ύστερα από την παράγραφο 1 προστίθεται παράγραφος 1α ως εξής :   «1.α. Το ΕΕΠ συμμετέχει στην εκπαίδευση ισότιμα με το εκπαιδευτικό προσωπικό που προβλέπεται από το άρθρο 16, σύμφωνα με την επαγγελματική ειδίκευσή του. Στο ΕΕΠ καταβάλλονται οι αποδοχές και οι πάσης φύσεως πρόσθετες αμοιβές και αποζημιώσεις που καταβάλλονται στο εκπαιδευτικό προσωπικό κατηγορίας ΠΕ  της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις ».      
         Επομένως, η υπ΄ αριθμ. 134780/Δ2/ΕΞ ΕΠΕΙΓΟΝ/ 30-11-2011 εγκύκλιος των Διευθύνσεων Π.Ε. και Δ.Ε. έχει εφαρμογή και  στο προσωπικό των κλάδων Ε.Ε.Π. που κατέχουν πτυχίο ΤΕΙ ανεξάρτητα αν έχουν φοιτήσει ή όχι στην Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.     
         Το ανωτέρω προσωπικό, σύμφωνα με την παράγραφο 1 του άρθρου 28 του ν. 4024/2011, κατατάσσεται αυτοδικαίως στους βαθμούς της κατηγορίας που υπηρετεί με βάση τον συνολικό  χρόνο πραγματικής δημόσιας υπηρεσίας σύμφωνα με τις διατάξεις των παραγράφων 2 και 3 άρθρου 98 του Υ.Κ.  και το χρόνο προϋπηρεσίας   στο δημόσιο ή τον ιδιωτικό τομέα που έχει αναγνωριστεί για τη βαθμολογική ή τη μισθολογική κατάταξη  και εξέλιξη του υπαλλήλου…»  

                                                                           Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

                                                              ΓΕΩΡΓΙΟΣ  ΑΛΕΒΙΖΟΣ
 




Συμπαράσταση του Συλλόγου Εκπ/κών Π/θμιας Εκπ/σης Ν.Κέρκυρας στο Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π Περιφ.Ιονίων Νήσων.


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ν.ΚΕΡΚΥΡΑΣ

Βελισσαρίου 7.Κέρκυρα Τ.Κ:49100  τηλ@fax: 26610 30834 web site: http://www.sepekerkyras.gr email:mailto:sepekerkyra@yahoo.gr

Πληροφορίες:  Λ. Τασούλας  6945852304                                     Κέρκυρα 08-12-2011

                     E.  Μαλαχά    9646125473                                                             Αρ. Πρωτ.:57
                 Προς:    Διεύθυνση Ειδ. Αγωγής και Εκπ/σης                                                                                            ΚΟΙΝ.:     Μέλη Συλλόγου,  ΜΜΕ,                                                               ΔΟΕ, ΠΟΣΕΕΠΕΑ                                                   
                                                          
ΘΕΜΑ:   « Προβλήματα με τις τοποθετήσεις του ΕΕΠ και ΕΒΠ στην Περιφέρεια Ιονίων Νήσων».
  
   Το Δ.Σ. του Συλλόγου εκπαιδευτικών Π.Ε. Κέρκυρας με αφορμή την διαμαρτυρία μελών του ΕΕΠ και ΕΒΠ, σχετικά με τον τρόπο που έγιναν οι τοποθετήσεις στις μονάδες Ειδικής Αγωγής στα Ιόνια Νησιά, στη συνεδρίασή του, στις 6 Δεκεμβρίου 2011, μετά από διεξοδική συζήτηση ομόφωνα αποφασίζει:
  ·         Εκφράζει την αμέριστη συμπαράστασή του στους εργαζόμενους στην Ειδική Αγωγή, οι οποίοι για χρόνια καλύπτουν πάγιες οργανικές θέσεις με καθεστώς εργασιακής ομηρίας οι περισσότεροι, αφού  για πολλά χρόνια δεν έχουν γίνει μόνιμοι διορισμοί ΕΕΠ και ΕΒΠ στις κενές οργανικές θέσεις. Αντίθετα, συχνά αποτελούν πεδίο συνδιαλλαγής και προσωπικών εξυπηρετήσεων, με θύματα τους ίδιους αλλά και τις μονάδες Ειδικής Αγωγής.        
  ·         Καταγγέλλει την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί τόσο πανελλαδικά όσο και τοπικά στην ειδική εκπαίδευση. Ειδικά στην Κέρκυρα οι πιστώσεις για την ειδική εκπαίδευση  σε ό,τι αφορά το ειδικό και το βοηθητικό προσωπικό φέτος ήταν λιγότερες.  Σαν να μην έφτανε μόνο αυτό, αποδείχτηκε ότι η διάθεση των πιστώσεων έγινε αυθαίρετα και με κριτήριο την εξυπηρέτηση συμφερόντων και όχι τις πραγματικές ανάγκες των παιδιών και της ειδικής εκπαίδευσης. Έτσι έμειναν ακάλυπτες από ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς μονάδες Ειδικής Αγωγής όπως το Ειδικό Δημοτικό και το ΚΕΔΔΥ ( χωρίς κοινωνικό λειτουργό το σχολείο κωφών και το Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο,  μια ψυχολόγος για δύο μέρες στο Ειδικό Δημοτικό και τρεις μέρες στο ΚΕΔΔΥ κτλ).
     Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Κέρκυρας καλεί το Υπουργείο να καλύψει όλα τα κενά σε προσωπικό, στον ευαίσθητο χώρο της Ειδικής Αγωγής, Καλεί επίσης τους υπευθύνους  να διασφαλίσουν τον τρόπο πρόσληψης του ΕΕΠ και ΕΒΠ,  ώστε να καλύπτονται με διαφάνεια και με βάση τις ανάγκες των σχολείων τα κενά.    

 
 
Για το Δ.Σ.
         Ο Πρόεδρος                           Η Γεν. Γραμματέας

      Λάμπρος Τασούλας                     Ελένη Μαλαχά
 Δείτε την διαμαρτυρία: http://poseepea.blogspot.com/2011/11/blog-post_25.html

Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

12-12-11 Προσλήψεις αναπληρωτών εκπ/κών Ειδικής Αγωγής Δ/θμιας Εκπ/σης στα ΚΕΔΔΥ

Η μισθοδοσία αναπληρωτών από 1/1/2012 (ανάλογα με τα χρόνια προυπηρεσίας), του Γιάννη Μπαλάγκα

Δείτε τον πίνακα από εδώ: http://www.alfavita.gr/artrog.php?id=52750

Για το παρόν και το μέλλον των ΚΕ.Δ.Δ.Υ(Α Σύλλογος Εκπ/κών Π/θμιας Εκπ/σης)


Α΄ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
www.a-athinon.gr, E-mail: asillogosathinon@gmail.com , Ζωγράφου
Αριθ.πρωτ: 42

11/12/2011

                                                                                                   Προς : 

- Μέλη του Συλλόγου μας

- Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε

- Δ.Σ της ΔΟΕ
Για το παρόν και το μέλλον των ΚΕ.Δ.Δ.Υ.

Ο Σύλλογός μας έχει εκφράσει την ξεκάθαρη αντίθεσή του με το προσχέδιο νόμου για την οργάνωση των Περιφερειακών Υπηρεσιών Διοίκησης της εκπαίδευσης « Πρώτα ο μαθητής, Πρώτα η Σχολική Μονάδα. Νέα Διοίκηση για το Νέο Σχολείο». Πρόκειται για ένα νομοσχέδιο ολοκληρωτικής έμπνευσης, που φιλοδοξεί να οικοδομήσει το φθηνό και αυταρχικό σχολείο της αγοράς. Σε αυτά τα πλαίσια και αφού μελετήσαμε την εμπεριστατωμένη ανακοίνωση – διαμαρτυρία της Συντονιστικής Επιτροπής Εργαζομένων Κ.Ε.Δ.Δ.Υ και Σ.Μ.Ε.Α.Ε που λάβαμε από εργαζόμενους στο Α΄ ΚΕ.Δ.Δ.Υ. – μέλη του Συλλόγου μας, δηλώνουμε ότι :


1.           Είμαστε κατηγορηματικά αντίθετοι σε κάθε σχέδιο κατάργησης των ΚΕΔΔΥ.

2.           Αγωνιζόμαστε ενάντια στην υποβάθμιση της Ειδικής Αγωγής και την κατάρρευση ή κατάργηση πολύτιμων σχολικών δομών στο όνομα της κρίσης και των περικοπών.


·   Καλούμε τους Συλλόγους Π.Ε., τις ΕΛΜΕ και τους φορείς του γονεϊκού κινήματος σε κοινό αγώνα.

·   Καλούμε το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. να υποστηρίξει τον αγώνα για την υπεράσπιση των ΚΕ.Δ.Δ.Υ και την αναβάθμιση του δημόσιου ρόλου της Ειδικής Αγωγής.

·   Επισυνάπτουμε την ανακοίνωση της Συντονιστικής Επιτροπής Εργαζομένων Κ.Ε.Δ.Δ.Υ και Σ.Μ.Ε.Α.Ε-http://poseepea.blogspot.com/2011/10/blog-post.html



Για το Δ.Σ.

  
Ο Πρόεδρος                                                  Ο Γ.Γραμματέας
Μαριόλης Δημήτρης                                   Καππής Γιώργος