Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΙΣΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ Ε.Ε.Π, ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ ΚΕ.Δ.Δ.Υ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΗ ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟ .

ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Σπηλιωτόπουλος Άρης
Βουλευτής Β Αθηνών - Νέα Δημοκρατία


Ερώτηση

ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

Θέμα : Άνιση μεταχείριση του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού, όσον αφορά στην αποτίμηση κριτηρίων επιλογής Προϊσταμένων ΚΕ.Δ.Δ.Υ


Σύμφωνα με την παράγραφο 7, του άρθρου 11, του Ν.3848/2010, ως Προϊστάμενοι ΚΕΔΔΥ επιλέγονται εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ή εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ή μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού(Ε.Ε.Π).
Ανάμεσα στα κριτήρια επιλογής που αφορούν στους Προϊσταμένους ΚΕΔΔΥ ( άρθρα 13 και 14, του Ν.3848/2010), υπάρχει και η μοριοδότηση Τίτλου Διδασκαλείου Εκπαίδευσης, ο οποίος, σύμφωνα με την παράγραφο 2γ, του άρθρου 13, του Ν.3848/2010, μοριοδοτείται με 2 μονάδες, μόνο για τους υποψηφίους για επιλογή σε θέσεις στελεχών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Και ορθά ο Νομοθέτης προέβη στην διευκρίνιση πως η συγκεκριμένη μοριοδότηση, του συγκεκριμένου τίτλου αφορά μόνον υποψηφίους για επιλογή στελεχών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, καθόσον, ούτε οι Εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας, ούτε τα μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π), δικαιούνται πρόσβασης στο Μαράσλειο Διδασκαλείο, ώστε να έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν τον συγκεκριμένο τίτλο, άρα και να μοριοδοτηθούν.
Σύμφωνα με το ΦΕΚ 94 /23 Ιουνίου 2010, άρθρο 13 η περίπτωση γ΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 13 του ν. 3848/2010 (ΦΕΚ 71 Α΄) αντικαταστάθηκε ως εξής: γ)τίτλος Διδασκαλείου Εκπαίδευσης: 3 μονάδες.

Δίδεται δηλαδή η δυνατότητα να μοριοδοτείται ο Τίτλος του Διδασκαλείου και μάλιστα με αυξημένες μονάδες 3, σε σχέση με τις διατάξεις του Ν.3848/10, και για την επιλογή Προϊσταμένων ΚΕΔΔΥ, εξασφαλίζοντας συγκριτικό πλεονέκτημα στους υποψηφίους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας, αδικώντας τους υποψηφίους εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας και τα μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού, οι οποίοι δεν έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν τον Τίτλο του Διδασκαλείου Εκπαίδευσης (Μαράσλειος).

Επίσης στην περίπτωση η, της παραγράφου 2, του άρθρου 13, του Ν.3848/2010, μοριοδοτείται η πιστοποιημένη επιμόρφωση στις Τ.Π.Ε επιπέδου 2 με 3 μονάδες, όσον αφορά στην επιλογή Προϊσταμένων ΚΕΔΔΥ. Στην επιμόρφωση αυτή όμως, δεν μπορούν να συμμετάσχουν τα μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού(Ε.Ε.Π), οπότε δημιουργούνται συνθήκες άνισης μεταχείρισης στην υποψηφιότητες για τις θέσεις Προϊσταμένων ΚΕΔΔΥ, στο προσωπικό αυτό.

Ακόμα, προαπαιτούμενο για επιλογή Προϊσταμένων ΚΕΔΔΥ, για τα μέλη του Ε.Ε.Π, είναι η ΔΕΚΑΕΤΗΣ συνολική εκπαιδευτική υπηρεσία σε ΣΜΕΑΕ ή σε ΚΕΔΔΥ, τη στιγμή που αρκετά μέλη του Ε.Ε.Π έχουν αναγνωρισμένη ως Δημόσια Εκπαιδευτική προϋπηρεσία, προϋπηρεσία σε Ιδρύματα που δεν είχαν σχολική μονάδα, ενώ για τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς αρκεί ΤΡΙΕΤΙΑ υπηρεσίας σε ΣΜΕΑΕ ή σε ΚΕΔΔΥ, για να θέσουν υποψηφιότητα για Προϊστάμενοι ΚΕΔΔΥ.

Σας είναι επίσης γνωστό, πως στον Ν.3848/2010, δεν έχει προβλεφθεί η μοριοδότηση της άσκησης καθηκόντων Αναπληρωτή Προϊσταμένου ΚΕΔΔΥ, τη στιγμή που προβλέπεται μοριοδότηση για την άσκηση καθηκόντων Υποδιευθυντή Σχολικής Μονάδας.

Επειδή, για λόγους ισονομίας και ίσης μεταχείρισης, για την επιλογή στελεχών εκπαίδευσης, πρέπει να μοριοδοτούνται προσόντα, στην κτήση των οποίων πρέπει να έχουν πρόσβαση όλοι οι εμπλεκόμενοι ανεξαιρέτως,

Κατόπιν των ανωτέρω ερωτάται η κ Υπουργός:

1. Ποια μέτρα θα λάβετε ώστε να διορθωθεί αυτή η άνιση μεταχείριση εις βάρος των μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού, όσον αφορά στη διαδικασία διεκδίκησης θέσεων Προϊσταμένων ΚΕΔΔΥ;
2. Ποια μέτρα θα λάβετε ώστε να μοριοδοτείται και η άσκηση καθηκόντων των υποψηφίων για θέσεις Προϊσταμένων ΚΕΔΔΥ ως Αναπληρωτών Προϊσταμένων ΚΕΔΔΥ.



Αθήνα 18-02-2011

Ο Ερωτών Βουλευτής

Άρης Σπηλιωτόπουλος

Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α: ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΙΣ 22 ΚΑΙ 23 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2011

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ
ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
(ΠΟΣΕΕΠΕΑ)
Βερανζέρου 14, Αθήνα www.poseepea.blogspot.com poseepea@yahoo.gr





Απεργία Τρίτη 22 και Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011


Η Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α συμμετέχει στην
απεργιακή κινητοποίηση της Τρίτης 22 και Τετάρτης 23 Φεβρ. 2011.
μαζί με την ΟΛΜΕ και τη ΔΟΕ .
Η Δωρεάν και Δημόσια Παιδεία είναι αδιαπραγμάτευτη. Αποτελεί υποχρέωση της Πολιτείας η προστασία του χώρου της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και ο σεβασμός των δικαιωμάτων των εργαζομένων.
Με συναντίληψη, συναπόφαση και αλληλεγγύη θα προχωρήσουμε αντιστεκόμενοι στην κοινωνική, οικονομική και πολιτισμική βαρβαρότητα που προσπαθούν να μας επιβάλλουν.




Για Το Δ.Σ
Ο Πρόεδρος Η Γ. Γραμματέας





Βούγιας Βασίλης Κατσούλη Παναγιώτα

Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α: Αποκλεισμός του Ε.Ε.Π απο πρόγραμμα επιμόρφωσης στελεχών ΚΕ.Δ.Δ.Υ.

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ
ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
(ΠΟΣΕΕΠΕΑ)
Βερανζέρου 14, Αθήνα www.poseepea.blogspot.com poseepea@yahoo.gr
Tel: 6974714206


Αθήνα 16/02/2011
Α.Π: 56

Προς: -Υπουργό Παιδείας.
-Υφυπουργό Παιδείας.
-Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής
Εκπαιδευτικών Δράσεων του Υπουργείου Παιδείας. Μονάδα Α
-Δ/ντη Δ/νσης Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας.
-Βουλευτές όλων των κομμάτων σε θέματα παιδείας.

Θέμα: « Αποκλεισμός του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π) από το πενθήμερο πρόγραμμα επιμόρφωσης(25/1/2011-και 29/1/2011) στελεχών ΚΕΔΔΥ του ΥΠΔΒΜΘ»

Η παρούσα επιστολή, έχει ως στόχο της, αφενός μεν τη διαμαρτυρία για τον αποκλεισμό του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού(ΕΕΠ) από το πρόγραμμα επιμόρφωσης, που υλοποιήθηκε από το Υπουργείο Παιδείας (25/1/2010 έως και 29/1/2011) και αφορούσε στην ενημέρωση των Σχολικών Συμβούλων Ειδικής Αγωγής και Στελεχών ΚΕΔΔΥ για τα σεμινάρια επιμόρφωσής τους καθώς και για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στο πλαίσιο των πράξεων «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες-Άξονας προτεραιότητας 1,2,3»,(Εγκύκλιος Ειδικής Υπηρεσίας Εφαρμογής Εκπαιδευτικών Δράσεων, Μονάδας Α του ΥΠΔΒΜΘ, αρ.πρ.831/18-01-2011), αφετέρου δε την ένσταση μας επί της υλοποίησης του συγκεκριμένου προγράμματος.
Πιο συγκεκριμένα, και παρά το γεγονός των συνεχόμενων επισημάνσεων από την Ομοσπονδία μας προς το Υπουργείο για το έλλειμμα που υπάρχει στον τομέα της εκπαίδευσης και επιμόρφωσης του ΕΕΠ, διαπιστώθηκε για μία ακόμη φορά ότι το ΕΕΠ δεν συμπεριλήφθηκε στους επιμορφούμενους του προγράμματος (εν αντιθέσει με τη αρχική εγκύκλιο). Στη διαδικασία που ακολούθησε για την επιλογή των ενδιαφερομένων, δεν γνωστοποιηθήκαν τα κριτήρια συμμετοχής στο πρόγραμμα. Ενημερώνουμε ότι υπάρχουν επαγγελματίες, στο σύνολο των επιστημόνων των ΚΕΔΔΥ, οι οποίοι ήδη διαθέτουν εξειδικεύσεις σε συγκεκριμένες δυσκολίες και αναπηρίες και βεβαίως είναι πλέον ευρέως αποδεκτό ότι καμία αναπηρία δεν μπορεί να υποστηριχθεί μονομερώς (εκπαιδευτικά, κοινωνικά, νοητικά κ.τ.λ.).
Επιπλέον, είναι απαραίτητο να σημειωθεί ότι η υποστήριξη των εκπαιδευτικών της παράλληλης στήριξης αποτελεί ούτως ή άλλως αντικείμενο των υπηρεσιών που προσφέρει το ΚΕΔΔΥ και οι ομάδες που αξιολόγησαν και τοποθέτησαν τα παιδιά στα σχολεία ανταποκρίνονται πάντα στα αιτήματα υποστήριξης.
Αποτελεί πραγματική πρόκληση, με την παρούσα οικονομική συγκυρία, το Υπουργείο να πριμοδοτεί οικονομικά ορισμένους επαγγελματίες, να εργάζονται παράλληλα σε δύο εργασίες (και μάλιστα εντός του πρωινού ωραρίου), από τη στιγμή μάλιστα που το ισχύον νομικό πλαίσιο επικαλείται συγκεκριμένους νόμους και προϋποθέσεις, προκειμένου αυτό να συμβαίνει (άδεια από Υπηρεσιακό Συμβούλιο). Διερωτώμεθα κατά πόσο οι ρυθμίσεις και οι υπαγορεύσεις του συγκεκριμένου προγράμματος συμπορεύονται με την κείμενη νομοθεσία. Υπενθυμίζουμε εδώ ότι οι Αναπληρωτές ΕΕΠ και ΕΒΠ, οι οποίοι προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στις μονάδες Ειδικής Αγωγής, μένουν άνεργοι τη θερινή περίοδο, δε γνωρίζουν αν θα εργαστούν ξανά και διώκονται, αν διαπιστωθεί ότι εργάζονται σε δύο πλαίσια.
Με βάση τα παραπάνω και επειδή εξακολουθούμε να υπερασπιζόμαστε τις αρχές τις ισότητας και της ισονομίας, ζητούμε εύλογα να μας απαντήσετε:

Γιατί αποκλείσθηκε από την επιμόρφωση το ΕΕΠ;

 Γιατί δεν υπήρξε διαφάνεια στα κριτήρια επιλογής των συμμετεχόντων;

 Με ποια ιδιότητα θα υποστηρίζουν οι επιμορφούμενοι τους εκπαιδευτικούς της παράλληλης στήριξης, όταν ήδη οι ομάδες των ΚΕΔΔΥ που έχουν αξιολογήσει τα παιδιά κάνουν αυτή τη δουλειά;

 Με ποιο τρόπο θα αμειφθούν; Πρόκειται για μία δεύτερη εργασία μέσα στην υπάρχουσα εργασία;





Η μέχρι σήμερα πορεία της υλοποίησης αυτού του έργου έχει προκαλέσει προβληματισμό και απογοήτευση στο προσωπικό που εργάζεται στα ΚΕΔΔΥ, αλλά και στο σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας.




Για Το Δ.Σ





Ο Πρόεδρος Η Γ. Γραμματέας




Βούγιας Βασίλης Κατσούλη Παναγιώτα

Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

Σχετικά με τις δράσεις της Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α για την άρση των ανισοτήτων σε βάρος του Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π στην Εκπαίδευση.

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ
ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
(ΠΟΣΕΕΠΕΑ)
Βερανζέρου 14, Αθήνα www.poseepea.blogspot.com poseepea@yahoo.gr


Αθήνα 16/2/2011
Α.Π: 55


ΘΕΜΑ: « Σχετικά με τις δράσεις τις ΠΟΣΕΕΠΕΑ για την άρση των ανισοτήτων σε βάρος του Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π στην Εκπαίδευση»

Αγαπητοί συνάδελφοι

Θα θέλαμε με το παρόν σημείωμα να σας ενημερώσουμε για τις κινήσεις της Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α, όσον αφορά στη διεκδίκηση του δικαιώματος του Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π για την ισότιμη μεταχείριση του στην Εκπαιδευτική κοινότητα. Ισότιμη μεταχείριση που έχει να κάνει με την υπηρεσιακή του κατάσταση και εξέλιξη, το μισθολόγιό του, τον τρόπο πρόσληψης του, τη διαδικασία μονιμοποίησης και μοριοδότησης των αναπληρωτών, την επιμόρφωση (εισαγωγική , δια βίου και ΤΠΕ), τους σύμβουλους ειδικοτήτων, τους παρέδρους του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, κ.λπ.

Στα πλαίσια αυτά, η Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α:

1ον) Κατέθεσε τον Ιούλιο, το Σεπτέμβριο και τον Νοέμβριο του 2010, υπομνήματα προς την πολιτική ηγεσία του ΥΠΔΒΜΘ, με τις θέσεις και τα αιτούμενά της.

2ον) Είχε σειρά συναντήσεων με ανθρώπους της Πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΔΒΜΘ(Διευθύντρια γραφείου και Συμβούλους της Υπουργού) και με Υπηρεσιακούς παράγοντες του ΥΠΔΒΜΘ(Διευθυντής Ειδικής Αγωγής, κ.λ.π) και του Υπουργείου Οικονομικών(Γενικό Λογιστήριο του Κράτους).

3ον) Προέβη σε εκστρατεία ενημέρωσης των Πολιτικών και Πολιτειακών θεσμών της χώρας. Πιο συγκεκριμένα ενημερώθηκαν από πλευράς ΠΑΣΟΚ οι Βουλευτές: Παντούλας Μιχάλης(Πρόεδρος της επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής), Κουρουμπλής Παναγιώτης, Αθανασιάδης Αλέκος, Καρτάλης Κώστας, Αντωνίου Τόνια. Από τη Νέα Δημοκρατία ενημερώθηκε ο Τομεάρχης Παιδείας και πρώην Υπουργός ΥΠΔΒΜΘ, Σπηλιωτόπουλος Άρης και η συνεργάτης του, Γκοτσοπούλου Νίκη, πρώην Γενική Γραμματέας ΥΠΔΒΜΘ, καθώς και η πρώην Τομεάρχης Παιδείας της Ν.Δ Βόζεμπεργκ Ελίζα. Από το Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας(Κ.Κ.Ε) ενημερώθηκε η κεντρική πολιτική ηγεσία του κόμματος, στο κτίριο του Περισσού και κατ επέκταση όλη η Κοινοβουλευτική του Ομάδα. Από τον ΣΥΡΙΖΑ ενημερώθηκε ο Τομεάρχης Παιδείας και Ζ Αντιπρόεδρος της Βουλής, Κουράκης Τάσος. Είναι δε, προγραμματισμένες συναντήσεις με τον Υφυπουργό Οικονομικών Σαχινίδη Φίλιππο και με τα υπόλοιπα Πολιτικά Κόμματα.
Όλοι ανεξαιρέτως, αποδέχθηκαν το δίκαιο των αιτημάτων μας και προχώρησαν σε κινήσεις έμπρακτης στήριξής μας. Συγκεκριμένα
- Οι κκ Παντούλας και Κουρουμπλής προέβησαν σε παρεμβάσεις προς το ΥΠΔΒΜΘ, ζητώντας Νομοθετική ρύθμιση, προς την κατεύθυνση της πλήρους εξομοίωσής μας με τους υπόλοιπους Εκπαιδευτικούς.
- Οι υπόλοιποι Βουλευτές του Κυβερνώντος Κόμματος, οι οποίοι γνωρίζουν την υπόθεσή μας, είναι έτοιμοι να υποστηρίξουν τις θέσεις μας στο υπό κατάθεση Νομοσχέδιο για το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, αλλά και στο μελλοντικό Νομοσχέδιο για την Ειδική Αγωγή.
- Ο Τομεάρχης Παιδείας κος Σπηλιωτόπουλος Άρης, κατέθεσε Ερώτηση στο Κοινοβούλιο, στις 9/2/2011, με θέμα την «άνιση μεταχείριση του Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π στην Εκπαίδευση». Δεσμεύθηκε, δε να καταθέσει και άλλες Ερωτήσεις για επιμέρους θέματα του Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π
- Οι Βουλευτές του Κ.Κ.Ε, Παφίλης Θανάσης, Χαλβατζής Σπύρος, Ζιώγας Γιάννης, Καζάκος Κώστας και Παπακωνσταντίνου Νίκος, κατέθεσαν Ερώτηση στο Κοινοβούλιο, στις 10/2/2011, με θέμα « Προβλήματα ειδικού εκπαιδευτικού και βοηθητικού προσωπικού στην Ειδική Αγωγή.»
- Ο υπεύθυνος τομέα Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ, Ζ Αντιπρόεδρος του Κοινοβουλίου, κος Κουράκης, θα μας κάνει την τιμή να καταθέσει, σε λίγες ημέρες Επίκαιρη Ερώτηση στο Κοινοβούλιο με θέμα την πολυποίκιλη άνιση μεταχείριση μας στο χώρο της Εκπαίδευσης. Εδώ πρέπει να σημειωθεί, πως κάθε κόμμα, αναλόγως της εκλογικής του δύναμης δικαιούται, ένα αριθμό Επίκαιρων Ερωτήσεων και όχι απεριόριστο, όπως ισχύει στις Ερωτήσεις. Ο κος Κουράκης θεώρησε πως το θέμα μας είναι πολύ σημαντικό και γιαυτό το λόγο θα προβεί στην κατάθεση Επίκαιρης Ερώτησης, που σημαίνει πως η Υπουργός ΥΠΔΒΜΘ θα πρέπει λίγες ημέρες μετά την κατάθεση της Επίκαιρης Ερωτήσεως, να πάει στο Κοινοβούλιο και να απαντήσει διεξοδικά, η ίδια, για το τι σκέφτεται να κάνει και σε ποιές ρυθμίσεις σκέφτεται να προβεί, ώστε να αρθούν οι υπάρχουσες ανισότητες του Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π.

4ον) Έχουν προγραμματισθεί συναντήσεις της ΠΟΣΕΕΠΕΑ, με τους δέκτες των υπηρεσιών που προσφέρουμε στην Εκπαίδευση, την ΕΣΑΜΕΑ και την ΠΟΣΓΚΑΜΕΑ, όπως επίσης με την ΟΛΜΕ και τη ΔΟΕ.

5ον) Αν και οι Επερωτήσεις που έγιναν στη Βουλή καλύπτουν το σύνολο των θεμάτων μας, γίνεται προσπάθεια να υποβληθούν από Βουλευτές και μεμονωμένες, ξεχωριστές Ερωτήσεις για τα επιμέρους θέματά μας, που αφορούν στον αποκλεισμό μας από το πρόσφατο σεμινάριο ΕΣΠΑ για στελέχη ΚΕΔΔΥ, στην μονιμοποίηση και μοριοδότηση των Αναπληρωτών μας, στον τρόπο πρόσληψής μας κ.λ.π.
Μπαίνοντας στο «δια ταύτα» τώρα και μετά όλα αυτά, οι τελευταίες πληροφορίες που έχουμε από το ΥΠΔΒΜΘ, έχουν να κάνουν με την ύπαρξη Τροπολογίας, την οποία θα συμπεριλάβει το ΥΠΔΒΜΘ, στο υπό κατάθεση Νομοσχέδιο για το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο και η οποία είναι προς την κατεύθυνση της εξίσωσής του Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π με τους υπόλοιπους Εκπαιδευτικούς.(Αλλάζουν τα άρθρα 17 και 18 του Ν.3699/2008) Αλλάζει δε και η ονομασία του Ε.Β.Π σε Βοηθητικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό και ενδυναμώνεται ο εκπαιδευτικός του ρόλος, μέσω πρόσθεσης εκπαιδευτικών αρμοδιοτήτων στο καθηκοντολόγιο του.

Η Τροπολογία αυτή έχει υπογραφεί από την Υπουργό και βρίσκεται στο Νομοπαρασκευαστικό Τμήμα του ΥΠΔΒΜΘ. Θα πρέπει δε, να πάρει την έγκριση από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, ώστε να πάρει το δρόμο προς ψήφιση στη Βουλή.

Συνάδελφοι

Προφανώς βρισκόμαστε σε καλό δρόμο, αλλά ο συναγερμός δεν έχει λήξει. Παρακολουθούμε τις εξελίξεις για να παρέμβουμε αν κάτι πάει να ακυρώσει την μεγάλη προσπάθεια την οποία έχουμε κάνει και κάνουμε.
Οι κοινωνικοπολιτικές συνθήκες είναι πολύ δύσκολες και αυτό επιβαρύνει υπέρμετρα την προσπάθεια μας. Αλλά έχουμε την αίσθηση ότι ήρθε ο καιρός να πάψουμε να είμαστε οι παρίες της Εκπαίδευσης, ώστε να αξιοποιηθούμε ουσιαστικά μέσα στην Εκπαιδευτική Κοινότητα. Έως τότε συμμετέχουμε δυναμικά στις κινητοποιήσεις και στις απεργίες μαζί με τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς, παραμένοντας σε εγρήγορση για δυναμική αντίδραση, στην περίπτωση απευκταίου πισωγυρίσματος στο θέμα της Τροπολογίας που μας αφορά.

Υ.Γ Η ΠΟΣΕΕΠΕΑ δεν βγάζει πολύ συχνά ανακοινώσεις γιατί είμαστε της άποψης πως περισσότερο πρέπει να δουλεύουμε και λιγότερο να μιλάμε. Μιλάμε δε καθαρά, πάντα με τα έγγραφά μας, τα οποία αναρτούμε στην ιστοσελίδα μας.
Οι κακόβουλοι διαδρομιστές και οι φήμες τους δεν μας αγγίζουν, γιατί δεν προλαβαίνουμε ν ασχοληθούμε μαζί τους. Τους αφήνουμε πεδίο δόξης λαμπρό και να εύχονται να υπάρχει η ΠΟΣΕΕΠΕΑ, ώστε να μπορούν να υπάρχουν και αυτοί καλυπτόμενοι πίσω της.


Για το Δ.Σ


Ο Πρόεδρος Η Γ. Γραμματέας





Βούγιας Βασίλης Κατσούλη Παναγιώτα